فنونی زاده: حاشیه سازان دست از شیطنت بردارند/ مصاحبه برادرم با عکس من منتشر شد

پیشکسوت سرخپوشان معتقد است: تمام نمایندگان ایران در آسیا با افتخار بازی کردند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، مرتضی فنونی زاده، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تهران در گفتگو با سایت لحظه در خصوص مصاحبه ای که در برخی از شبکه های مجازی منتشر شده است گفت: این مصاحبه متعلق به مهدی فنونی زاده برادرم با یکی از رسانه ها بود که متاسفانه با عکس و اسم بنده در فضای مجازی منتشر شد. همین جا این مصاحبه را تکذیب می کنم. هر چهار تیم، نماینده ملت ایران هستند و باید مورد حمایت قرار بگیرند و پیشکسوتان از گفتگو حاشیه ای علیه رقیب خودداری کنند.

مرتضی فنونی زاده در خصوص دیدار شب گذشته پرسپولیس مقابل گوآ خاطر نشان کرد: شب گذشته نمایش خوبی شاهد بودیم. با توجه به فشردگی رقابت ها و فواصل سه روزه باعث می شود تا قوای بدنی بازیکنان تحلیل برود و فشار زیادی وارد شود.

وی ادامه داد:بازیکنان پرسپولیس با وجود شرایط آب و هوایی و فشردگی رقابت ها با جسارت و غیرت بازی کردند و عملکرد خوبی نشان دادند. شاگردان یحیی مرحله گروهی را با حداکثر امتیاز پشت سر گذاشتند و شایسته حمایت هستند.

پنالتی از دست رفته کنعانی زادگان

مرتضی فنونی زاده در باره پنالتی از دست رفته کنعانی زادگان گفت: پنالتی زدن روحیه و جسارت می خواهد در گذشته هم شاهد زدن پنالتی از مدافع ملی پوشمان بوده ایم بازیکنی که در پرسپولیس بازی میکند قطعا مهارت دارد اما باید دید در ان لحظه از روحیه لازم را دارد یا خیر کادر فنی به نحو احسن تیم را مدیریت میکند و روی این موضوع هم تدابیری می اندیشد بهتر است این حاشیه ها کنار گذاشته شود تیمی که نتایج خوبی میگیرد این حاشیه ها کنار گذاشته شود.اما ناهماهنگی ها نقطه تاریک دیشب بود.تمام بازیکنان زحمت کشیدند در دقایق پایانی قوای بدنی تحلیل پیدا کرد با مدیریت کادر فنی بازی کنترل شد.

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه در خصوص عملکرد نمایندگان ایران در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا گفت: همه نمایندگان ایران در دور رفت رقابت ها با افتخار بازی کردند و برایشان آرزوی موفقیت می کنم.

وی در خصوص دور برگشت رقابت ها گفت: رقابت ها در دور برگشت سخت تر می شود و تیم ها با شناخت بیشتری مقابل هم قرار میگیرند، اما به هواداران قول می دهم پرسپولیس با حداکثر امتیازات به دور بعدی صعود می کند و هواداران باید در نظر داشته باشند که پرسپولیس در چهار جام مدعی است ( لیگ برتر، لیگ قهرمانان آسیا، جام حذفی و سوپر جام) و باید از شاگردان یحیی حمایت کنند.

مرتضی فنونی زاده درباره شایعاتی که از وی در فضای مجازی ایجاد شده است گفت: بنده از روزی که افتخار پوشیدن پیراهن پرسپولیس را داشتم به رنگ قرمز تعصب و تعهد دارم و حاشیه سازان دست از شیطنت بردارند.

بیشتر بخوانید:
تمجید رسانه هندی از عملکرد پرسپولیس مقابل گوا
سایت گل: پرسپولیس جایگاه فوتبال هند را نشان داد
سومین پاداش پرسپولیس منتظر سومین مصوبه هیات مدیره
مصاحبه سرمربیان تیم های پرسپولیس و گوا

انتهای پیام/