الدحیل علیه آمار مجیدی و تیم های ایرانی

تیم فوتبال استقلال تهران و الدحیل قطر شب گذشته در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفتند که استقلال با نتیجه 3 بر 4 مقابل این تیم شکست خورد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، فرهاد مجیدی در اولین بازی‌اش به عنوان جانشین محمود فکری، توانست فولاد را شکست دهد. او در دو بازی بعدی‌اش هم برنده شد و پیکان را در جام حذفی و ماشین‌سازی را در لیگ شکست داد. اولین توقف تیم استقلال با فرهاد مجیدی، در بازی مقابل پیکان در لیگ برتر اتفاق افتاد که استقلال در آخرین بازی‌اش قبل از لیگ قهرمانان آسیا با حریفش به تساوی بدون گل رسید.

استقلال که در دو بازی اولش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان، پیروز از میدان خارج شده بود، در مصاف با الدحیل باز هم در کسب برد ناکام بود و مقابل حریف قطری‌اش شکست خورد. این شکست باعث شد تا تیم های ایرانی برای اولین بار در لیگ قهرمانان 2021، به عنوان تیم بازنده راهی رختکن شوند.

تیم پرسپولیس که هر سه بازی‌اش در دور رفت را برده است. تراکتور اگر چه در کسب برد ناکام بوده اما باخت هم در کارنامه این تیم دیده نمی‌شود و شاگردان خطیبی سه مساوی متوالی بدست آورده‌اند و فولاد هم با یک برد و دو مساوی آماده دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا می‌شود.

بیشتر بخوانید:
عسگری: داور بازی استقلال – الدحیل «هرز» می‌دوید/ پنالتی روی قایدی واضح بود
صحبت های فرهاد مجیدی پس از بازی مقابل الدحیل
لحظه به لحظه با لیگ قهرمانان آسیا|تیم های فوتبال الدحیل قطر 4 -استقلال ایران…

انتهای پیام /