لحظه به لحظه با لیگ قهرمانان آسیا|فولاد ایران صفر النصر عربستان 2+ فیلم

در حساس ترین دیدار از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در دور برگشت تیم فوتبال فولاد ایران به دیدار تیم فوتبال النصر عربستان رفت.

تیم فوتبال فولاد ایران که در گروه مرگ این رقابت ها قرار دارد در دیدار رفت برابر تیم فوتبال النصر در حالی که بازی را 1 بر صفر پیش بود در پایان به تساوی 1 بر 1 رسید و امشب در دور برگشت این رقابت ها از ساعت 22:30 دقیقه به وقت ایران به مصاف نماینده سعودی ها رفت.

ترکیب تیم فوتبال فولاد ایران در مقابل النصر عربستان:

 محسن فروزان، مهران موسوی، مجتبی نجاریان، عارف آقاسی، مهران درخشان مهر، محمد میری، حسین ابراهیمی، محمد آبشک، آیاندا پاتوسی، پریرا و ساسان انصاری

ترکیب تیم فوتبال النصر عربستان در مقابل فولاد ایران:

ولید عبدالله، سلطان الغنام، عبدالله مادو، عبدالله الامری، پتروس آروخو، عبدالرزاق حمدالله، نور الدین امرابط، سامی الناجی، علی صادق الحسن، عبدالفتاح عسیری، علی لاجامی.

دقایق حساس نیمه اول بازی فولاد و النصر :

باری با سوت داور آغاز شد

دقیقه 2: محمد آبشک بازیکن تیم فوتبال فولاد از دارو بازی کارت زرد دریافت کرد.

در دقایق ابتدایی بازی بیشتر در میانه میدان در جریان بود و تیم النصر برتری محسوس در حمله داشت و تلاش بازیکنان این تیم برای باز کردتن دروازه تیم فولاد بی ثمر ماند و تا دقیقه 20 بازی مساوی دنبال می شود .

بازی دو تیم در میانه میدان متعادل بود و هنوز توپی از خط دروازه ها عبور نکرده است.

دقیقه 30: یک ضربه کاشته برای فولاد به دست آمد که آیاندا پاتوسی آن را به روی دروازه ارسال کرد که توپ در دهانه دروازه و در مقابل گلر النصر به میری رسید و ضربه کم جان این بازیکن را ولید عبدالله مهار کرد.

دقیقه 39: حرکت خوب نجاریان از سمت راست و جا گذاشتن 2 بازیکن النصر، منجر به خلق یک موقعیت شد که توپ ارسالی این بازیکن به شکل خطرناکی دفع شد.

نیمه اول بدون گل به پایان رسید .

دقایق حساس نیمه دوم بازی فولاد – النصر

تیم فوتبال النصر عربستان در حالی که زیر حملات فولاد بود با اشتباه مرگبار دفاع فولاد و پاس حمد الله به عبدالفتاح عسیری دروازه اش باز شد تا بازی 1 بر صفر به سود تیم فوتبال النصر ادامه یابد.

دقیقه 66: ارسال خوب پاتوسی به روی دروازه با ضربه سر فوق العاده شیمبا همراه شد که ولید عبدالله گلر عربستانی ها با یک دست مانع از گلزنی فولادی ها شد.

دقیقه 67: پاس بسیار خوب مهران درخشان مهر به ساسان انصاری رسید و این بازیکن از زاویه ای بسته ضربه اش را به سمت دروازه النصر زد که باز هم گلر عربستانی ها مانع از باز شدن دروازه تیمش شد.

دقیقه 69: کار خوب تیمی فولادی ها و فرصتی که برای ابراهیمی مهیا شد ولی شوت او با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 86: با وجود حملات پی در پی تیم فوتبال فولاد خوزستان باز هم عبدالرزاق حمدالله موفقشد با جا گذاشتن مدافع فولاد با یک ضربه چیپ دروازه تیم فوتبال فولاد را باز کند و بازی 2 بر صفر شد.

دقایق پایانی بازی با حملات تیم فولاد همراه شد اما درخشش مدافعان و دروازه بان تیم فوتبال النصر مانع از گلزنی فولادی ها شد و بازی 2 بر صفر تمام شد.

بیشتر بخوانید:
شکایت النصری‌ها از بازیکن فولاد و اقدام مشابه باشگاه ایرانی درAFC
بیانیه النصر درباره کرونایی‌های این تیم قبل از تقابل با فولاد
مربی فولاد: النصر با بازیکنان باکیفیت و سرمربی با کلاس جهانی نتوانست مارا شکست…

انتهای پیام/