وزارت بهداشت گل محمدی و پرسپولیسی ها را شوکه کرد !

یک ابلاغ محرمانه به دست اندرکاران باشگاه پرسپولیس از سوی وزارت بهداشت اردوی این تیم در هند را به هم ریخت!

 به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، روز یکشنبه و یک روز قبل از دیدار برگشت دو تیم الوحده امارات و پرسپولیس، به دست اندرکاران و اعضای کاروان نماینده کشورمان اعلام شد: طبق دستور اکید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با توجه به بحران کووید ۱۹ در کشور هند تمامی اعضای کاروان تیم پرسپولیس در بازگشت به ایران باید به مدت ۱۴ روز قرنطینه شوند.

این درحالیست که پرسپولیس باید روز جمعه ۱۷ اردیبهشت و در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر در اصفهان به مصاف تیم مدعی سپاهان برود.

همچنین براساس برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ فوتبال، دربی پایتخت و بازی حساس پرسپولیس و استقلال نیز قرار است روز چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه جاری در استادیوم آزادی تهران برگزار شود.

پرسپولیسی ها پس از شنیدن این خبر به شدت معترض شده و به مسئولان وزارت بهداشت اطلاع دادند در طول اقامت در کشور هند با وسواس خاصی تمامی پروتکل های بهداشتی را به صورت کامل رعایت کرده و هر ۳ روز یک بار تست کُرونا داده اند که جواب همه این تست ها منفی بوده است.

مربیان و مدیران تیم پرسپولیس معتقدند پس از چند هفته بازی کردن و قرنطینه شدن در هتل در جزیره ” گوا” درصورتی که ۱۴ روز دیگر در تهران و دور از خانواده قرنطینه شوند، روحیه بازیکنان متلاشی خواهد شد.

با این وجود گفته می شود وزارت بهداشت همچنان روی این دستور خود تأکید دارد چرا که تعداد مبتلایان به ویروس کُرونا و مرگ و میر در هند به شدت افزایش یافت و یک گونه جدید ویروس در این کشور شیوع پیدا کرد که یکی از عوامل موج اخیر تجمع‌های مردم در فستیوال‌هایی بوده که در آن میلیون‌ها نفر حاضر شده بودند.

سازمان بهداشتی جهانی گفته است که هند “یادآور وضعیت ویرانگر”ی است که ویروس کرونا می‌تواند پدید بیاورد. برهمین اساس وزارت بهداشت کشورمان تصمیم گرفته است اعضای کاروان پرسپولیس را پس از بازگشت به ایران به مدت ۲ هفته قرنطینه کند.

بیشتر بخوانید :
پیوس: چشم کل آسیا به پرسپولیس خیره خواهد شد
شکوری: عزیزی خادم به درآمد باشگاه‌ها برسد/ پرسپولیسی ها در قرنطینه اند
جلسه هماهنگی مدیران پرسپولیس پیش از بازی با الوحده

انتهای پیام/