البیان: الوحده با ۹۰ دقیقه مقاومت، مقابل پرسپولیس پیروز شد

روزنامه البیان امارات نوشت: الوحده توانست شکست بازی رفت را جبران کند و به دومین پیروزی تاریخ خودش در لیگ قهرمانان مقابل پرسپولیس دست یابد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، روزنامه البیان امارات با اشاره به دومین پیروزی الوحده برابر پرسپولیس در تاریخ لیگ قهرمانان آسیا نوشت: نماینده فوتبال امارات توانست 90 دقیقه فشار پرسپولیس را تحمل کند و با مقاومت در این بازی به یک پیروزی ارزشمند برسد. الوحده توانست شکست بازی رفت را جبران کند و به دومین پیروزی تاریخ خودش در لیگ قهرمانان مقابل پرسپولیس دست یابد. این دو تیم در 6 بازی به مصاف هم رفتند که پرسپولیس 3 بار پیروز شد یک بار به تساوی دست یافتند و الوحده شب گذشته برای دومین بار موفق به پیروزی شد.

تن کاته سرمربی عنابی‌ها در این بازی به برخی از بازیکنان جوان تیمش اعتماد کرد تا جای خالی سه بازیکن اصلی تیم را پر کند با این وجود الوحده عملکرد خوبی در خط دفاع داشت و به استفاده از ضد حملات امیدار بود در حالی که پرسپولیس توپ و میدان را در اختیار داشت. دفاع الوحده در طول 90 دقیقه فشار حملات حریف را تحمل کرد و با مقاومت در برابر پرسپولیس توانست گل خودش را حفظ کند.

بیشتر بخوانید:
۳ ستاره پرسپولیس در آستانه محرومیت از لیگ قهرمانان آسیا
AFC: الوحده نوار پیروزی های پرسپولیس را قطع کرد
سهیل مهدی: ‌تابع ‌وزارت بهداشت در مورد پرسپولیس هستیم؛ تعویق ۲ هفته‌ای رقابت‌های لیگ امر بدیهی است
لیگ قهرمانان آسیا | نتیجه و خلاصه بازی الوحده 1 – 0 پرسپولیس

انتهای پیام/