پنجعلی: پرسپولیس با حمایت می‌تواند به قهرمانی آسیا برسد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: متاسفانه مسایل مالی و بدهی هایی که باشگاه های فوتبال ما دارند همیشه مشکل ساز بوده و نیاز است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، محمد پنجعلی، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تهران اظهار داشت: اگر نگوییم بهترین تیم تاریخ اما بی شک یکی از بهترین تیم های ادوار باشگاه را در حال حاضر در اختیار داریم. یحیی و شاگردانش با جان و دل بازی می کنند و شیوه و سبک بازی آنها در زمین به گونه‌ای است که هواداران لذت می برند و خوشحالم که این تیم و بازیکنان را در این برهه زمانی در اختیار داریم. این تیم الان تجربه دو فینال آسیایی را دارد، خوب بازی می کند و به دور از حاشیه است.

وی ادامه داد: تنها نگرانی من این است که باید نگاه ویژه ای به بازیکنان و اعضای تیم بشود و اجازه ندهند مسایل مختلف از جمله همان مشکلات مالی که همیشه فوتبال ما را دچار بحران می کند، به تیم ضربه بزند. متاسفانه مسایل مالی و بدهی هایی که باشگاه های فوتبال ما دارند همیشه مشکل ساز بوده و نیاز است مسوولان و متولیان امر در این خصوص چاره اندیشی کنند تا در چنین شرایطی که تیم و بازیکنان در مسیر خوبی قرار دارند، به خوبی حمایت شده و از حاشیه ها دور بمانند.

بیشتر بخوانید:
ابراهیمی: پرسپولیس امسال می‌تواند در آسیا سنت‌شکنی کند
علیرضا مرزبان: بازی با پرسپولیس نقش صددرصدی در تعیین قهرمان نخواهد داشت
پرسپولیس و بیست و هشتمین صعود ایرانی‌ها از مرحله گروهی
پرسپولیس و دومین رکورد امتیازی تاریخ ACL

انتهای پیام/