مؤمنی:استقلال می تواند لقمه‌گلوگیری برای الهلال باشد/ AFC باید به فوتبال ایران احترام بگذارد

بازی استقلال و الشرطه می‌تواند الگوی خوبی هم برای تیم‌ملی باشد. با توجه به این که الشرطه حدود 10 ملی‌پوش در اختیار داشت، می‌توانیم از همین نوع و روش برای مصاف با تیم‌ملی عراق استفاده کنیم .

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،  مومنی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: بازی استقلال و الشرطه می‌تواند الگوی خوبی هم برای تیم‌ملی باشد. با توجه به این که الشرطه حدود 10 ملی‌پوش در اختیار داشت، می‌توانیم از همین نوع و روش برای مصاف با تیم‌ملی عراق استفاده کنیم تا تیم‌ملی با آمادگی روحی و روانی بهتری مقابل این تیم قرار بگیرد.

وی افزود: حالا سه نماینده خوب کشورمان در مرحله یک هشتم نهایی هستند که نشان از اقتدار فوتبال ایران است. AFC باید به فوتبال ایران احترام بگذارد و برنامه‌ریزی بهتری برای آن داشته باشد. این اتفاق می‌تواند نویدبخش روزهای خیلی خوب هم برای تیم ملی باشد.

مومنی گفت: به احتمال زیاد الهلال تلاش می‌کند نقاط ضعف خودش را با جذب بازیکنان خارجی بپوشاند. بهتر است ما هم اجازه بدهیم بازیکنان خارجی به فوتبال ایران بیاید و از آن‌ها استفاده کنیم. احساسم این است که استقلال می‌تواند مانند گذشته لقمه گلوگیری برای الهلال باشد

بیشتر بخوانید:
مومنی: استقلال مقابل الاهلی سه امتیاز لازمم داشت/ برابر الشرطه برنامه هوشمندانه نیاز است
مومنی: استقلال باید مقابل الدحیل بازهم ریسکی بازی کند
محمد مومنی: دفاع میانی، پاشنه آشیل استقلال بود/ باید از لحاظ ذهنی برای بازی…

انتهای پیام /