تبریک رییس فراکسیون ورزش برای صعود نمایندگان ایران به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا

محمدمهدی فروردین رییس فراکسیون ورزش و جوانان مجلس شورای اسلامی در پیامی صعود تیم‌های تراکتورسازی تبریز، پرسپولیس و استقلال به مرحله حذفی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را تبریک گفت.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، محمدمهدی فروردین رییس فراکسیون ورزش و جوانان مجلس شورای اسلامی گفت: “صعود تیم‌های تراکتورسازی تبریز، پرسپولیس و استقلال به مرحله حذفی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، نشان دهنده شایستگی و استحقاق برتری فوتبال ایران در آسیا بود و موجب خوشحالی هواداران و ملت ایران در سراسر میهن عزیز اسلامی شد.
این موفقیت‌ها با وجود کمبود امکانات سخت افزاری و ضعف دیپلماسی ورزشی در مقایسه با برخی تیم‌های باشگاهی کشورهای حاشیه خلیج فارس، جای افتخار دارد و ضرورت حمایت از نمایندگان کشورمان در مرحله بعدی رقابت‌ها را دوچندان می‌کند.
جا دارد از عملکرد تیم با کیفیت فولاد خوزستان که انصافاً در مرحله گروهی با وجود مشکلاتی که به لحاظ بیماری کرونا برای بازیکنان و کادر فنی به وجود آمد، درخشیدند نیز تقدیر شود.
همچنین امیدواریم این موفقیت‌ها مقدمه‌ای باشد تا فدارسیون فوتبال با پیش‌بینی اردوهای تدارکاتی و امکانات مناسب، شرایط مساعد را برای موفقیت تیم ملی جهت صعود به جام جهانی هموار کند.”

بیشتر بخوانید:
حمایت تمام قد فراکسیون ورزش مجلس از ورزش ناشنوایان
ورود فراکسیون ورزش مجلس به موضوع پرداخت مطالبات برانکو
فدراسیون فوتبال: رییس فراکسیون ورزش مجلس تلاش‌های ما را زیر سوال برد!

انتهای پیام /