نگرانی سرمربی پرسپولیس بابت پیشنهادهای قطری برای بازیکنانش

سرمربی پرسپولیس گفت: تیم‌ های قطری در کمین هستند تا چند بازیکن ما را جذب کنند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، همزمان با برگزاری مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، رسانه قطری استاد الدوحه مدعی شد که دو بازیکن ملی پوش پرسپولیس یعنی احمد نوراللهی و حسین کنعانی‌زادگان به تیم الاهلی قطر خواهند پیوست. در شرایطی که کنعانی‌زاگان خبر توافق با الاهلی را رد کرده و احمد نوراللهی هم واکنشی به ادعای رسانه قطری نداشته، سرمربی پرسپولیس در مصاحبه‌ای خبر استاد الدوحه را تائید کرده است.

یحیی گل‌محمدی درباره این موضوع گفته است: تیم‌ های قطری در کمین هستند تا چند بازیکن ما را جذب کنند. خبرهای منتشر شده درباره پیشنهاد قطری‌ها به بازیکنان ما بازارگرمی نیست و اتفاقا پیشنهادهای خوبی هم دارند، ما بازیکنان بسیار خوبی داریم که باید برای حفظ آنها تلاش کنیم.

یحیی درباره اینکه آیا باشگاه پرسپولیس با بازیکنانی که قراردادشان در پایان فصل تمام خواهد شد، مذاکره جدی کرده، این پاسخ را داده است: ظاهرا باشگاه کارهایی انجام داده ولی فشردگی مسابقات هم باعث می‌شد تا در این زمینه تأخیر به‌وجود بیاید. ما این فرصت را داریم تا با آنها مذاکره کنیم و امیدوارم اتفاقات خوبی رخ دهد. خواسته کادر فنی و هواداران هم این است که بازیکنان بمانند و قطعا مسئولان باشگاه هم در این راه تلاش می‌کنند و زحمت می‌کشند.

بیشتر بخوانید:
تعویق دیدار استقلال و ذوب آهن به خاطر پرسپولیس و اعتراض شدید الهامی
قرنطینه باشگاه پرسپولیس به پایان رسید
پرسپولیس بی‌بهره از مزایای سرگروهی در آسیا

انتهای پیام/