طاهری: مجیدی کارش را بلد است/ از مدافعان استقلال انتقاد نکردم

همه تیم های ایرانی زحمت کشیدند زیرا در مدت زمانی که در ایران دو بازی برگزار می کردند 6 بازی را در لیگ قهرمانان آسیا انجام دادند و فشار عجیبی به تمام بازیکنان آمد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، بیژن طاهری پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت: گروه استقلال گروه واقعا سختی بود خوشحال که این تیم توانست به عنوان تیم اول صعود کند و به حقش برسد. تیم هایی که روی نیمکت بازیکن قابل اتکا داشتند فشار کمتری را تجربه کردند. برگزاری فشرده مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا خیلی به بازیکنان فشار آورد و وریا غفوری راست گفت که مگر بازیکنان برده هستند که هر 3 روز بخواهند بازی کنند. در هر حال دست یحیی گل‌محمدی و مجیدی روی نیمکت نسبت به دیگر تیم های ایرانی بازتر بود و توانستند از بازیکنان بیشتری استفاد کنند.

وی افزود: الان تازه می فهمیم که بازیکنان ایرانی چه ارزشی دارند. تیم های همچون الدحیل و السد با آن همه بازیکنان گرانقیمت خارجی از دور بازی ها کنار رفتند و هیچ خلاقیتی از بازیکنان آنها ندیدیم. دیدی بازیکن‌های ایرانی که برای گرفتن حق و حقوقشان کار راحتی ندارند چه درخششی داشتند و با با نمایشی که بازیکنان ایرانی در آسیا داشتند مشتری‌های زیادی پیدا کردند. من همیشه مهدی بن عطیه را مثال می زدم که با آن تجربه و قیمت در ترکیب الدحیل سوتی می‌دهد. من از مدافعان استقلال انتقاد نکردم و همیشه گفته‌ام که اگر اشتباهی رخ می‌دهد از این جهت است که مهاجمان حریف خوب هستند. همه دیدند بازیکنان و مدافعان استقلال در این بازی ها چه عملکرد خوبی داشتند.

بیشتر بخوانید:
بیژن طاهری: کفه ترازو به نفع استقلال در دربی سنگین‌تر است
بیژن طاهری :رشید مظاهری سرآمد همه خریدهای امسال استقلال است
طاهری: نه به حمایت هفته اول نه به انتقادات دیدار دوم!

انتهای پیام /