مطهری: بازی پرسپولیس با سپاهان قهرمان لیگ را تعیین نمی‌کند

مربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: برخی آن‌طوری نظر می‌دهند که حمایت فضای هواداری را داشته باشند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، حمید مطهری، مربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران اظهار داشت: 20 روز سخت را در هند پشت‌ سر گذاشتیم و مطرح شدن بحث قرنطینه قبل از بازی با الوحده هم از لحاظ ذهنی تا حدودی تیم ما را به هم ریخت. انتظار من این است که صحبت‌ها کارشناسی و با منطق باشد، نه اینکه بعضی‌ها طوری نظر بدهند تا حمایت فضای هواداری را به همراه داشته باشند. در گروه ما تیم دوم یعنی الوحده 13 امتیاز گرفت و بعضی از تیم‌ها که اول شدند هم نتوانستند 13 امتیاز بگیرند.

مربی پرسپولیس در خصوص تقابل با استقلال تاجیکستان عنوان کرد: تیمی که به الهلال عربستان 4 گل می‌زند و در گروهش اول می‌شود، قطعا تیم خوبی است، البته من بازی‌های این تیم را ندیده‌ام و فعلا نمی‌توانم به صورت دقیق در خصوص استقلال تاجیکستان صحبت کنم اما اصلا اینطور نیست که بازی آسانی در پیش داشته باشیم.

مربی پرسپولیس در ارتباط با بازی بعدی تیمش برابر سپاهان و اینکه برخی معتقدند این بازی می‌تواند قهرمان لیگ را مشخص کند، گفت: سپاهان تیمی خوب و قابل احترام است و تلاش می‌کنیم تا در این بازی یک نتیجه خوب بگیریم اما قرار نیست این بازی سرنوشت قهرمانی را مشخص کند.

بیشتر بخوانید:
سپاهان – پرسپولیس؛ سریالی در قسمت 75
آقایی از فردا در تمرینات پرسپولیس حاضر می‌شود
صعود استقلال و سقوط پرسپولیس در رنکینگ جهانی

انتهای پیام/