واکنش سازمان لیگ به کناره‌گیری ماشین سازی

رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: موضوع انصراف ماشین سازی از لیگ برتر از سوی رسانه ها اعلام شده و به صورت کتبی چیزی به ما ابلاغ نکرده‌اند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، بیانیه ای که باشگاه ماشین سازی تبریز درباره مشکلات مالکیتی و کناره گیری از لیگ برتر منتشر کرد، حواشی متعددی در پی داشته است. ماشین سازان اعلام کرده اند که با توجه به شرایط موجود حاضر به ادامه رقابت‌ها نیستند و حالا مشخص نیست چه اتفاقاتی در آینده رخ خواهد داد.

از این رو سازمان لیگ فوتبال امیدوار است که با مساعدت مسئولان استانی آذربایجان شرقی ماشین سازی لیگ برتر را به پایان برساند.

سهیل مهدی، رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ در این باره بیان کرد: «موضوع انصراف ماشین سازی از لیگ برتر از سوی رسانه ها اعلام شده و به صورت کتبی چیزی به ما ابلاغ نکرده‌اند.»

وی ادامه داد: « دو سه هفته قبل هم بحث کناره‌گیری ماشین سازی مطرح شد. در آن زمان مقرر کردند که هیات فوتبال آذربایجان شرقی تا زمان حل مشکل مالکیتی مدیریت این تیم را برعهده بگیرند. این مشکل را درباره تیم شهرخودرو (پدیده) هم داشتیم که هیات فوتبال خراسان آن را حل کرد.»

رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ در پاسخ به این پرسش که اگر ماشین سازی کنار بکشد، چه اتفاقی برای جدول مسابقات می‌افتد، تاکید کرد: «باشگاه های ما مثل باغ میوه هستند. رها کردن این تیم ها به معنی خشک شدن باغ است. ما نمی‌توانیم مسابقات چنین تیم هایی را برگزار نکنیم. البته آیین نامه ما پیش بینی لازم را در قبال چنین تیم هایی دارد اما امیدوارم مدیریت شهری و استانی آذربایجان شرقی و هیات فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان مساعدت کنند تا این تیم قدیمی و پرهوادار به لیگ برتر برگردد.»

بیشتر بخوانید:
شرط تازه آقای مالک: ماشین سازی فقط در یک صورت بازی می‌کند!
بهتاج: ماشین‌سازی انصراف نخواهد داد/به‌زودی شهرداری به باشگاه کمک می‌کند
زمان از سرگیری تمرینات ماشین سازی
برگزاری جلسه بین مسئولان ماشین سازی با حضور زنوزی

انتهای پیام/