نتیجه و خلاصه بازی تیم های فوتبال چلسی – رئال مادرید+ فیلم

در دومین دیدار از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در دور برگشت تیم فوتبال چلسی در خانه میزبان تیم فوتبال رئال مادرید بود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه؛ در ادامه رقابت های نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در دور برگشت تیم فوتبال چلسی در خانه به مصاف تیم فوتبال رئال مادرید رفت.

تیم چلسی در بازی رفت به میزبانی رئال مادرید به تساوی 1 بر 1 رسید و یک تساوی بدون گل می تواند این تیم را به فینال این رقابت ها برساند.

شب گذشته تیم فوتبال منچستر سیتی موفق شد با شکست تیم فوتبال پاری سن ژرمن اولین فینالیست این رقابت ها لقب بگیرد.

نیمه اول بازی دو تیم با وجود میدان داری و حفظ توپ بیشتر تیم فوتبال رئال مادرید با حملات زهر دار تیم چلسی همراه شد و مهاجمان آلمانی این تیم هاوارتز و تیمو ورنر موقعیت های زیادی روی دروازه تیم رئال مادرید ایجاد کردند و یکبار هم توسط تیمو ورنر به گل رسیدند اما داور این گل را مردود اعلام کرد.

پس از آن در دقیقه 26 روی حرکت خوب کانته و ضربه هاوارتز توپ به تیر دروازه برخورد کرد و در ادامه تیمو ورنر موفقش با ضربه سر دروازه تیم فوتبال رئال مادرید را باز کند و تا پایان نیمه اول با حساب بازی رفت چلسی 2 بر 1 به فینال این رقابت ها صعود کرده است .

تیم فوتبال چلسی در نیمه دوم بازی نیز با همان روال نیمه اول ابتدا دروازه تیم خود را بسته نگه داشت و پس از آن روی ضد حملات ویران کننده موفق شد برای بار دوم دروازه تیم رئال مادرید را باز کند و این در حالی بود که این تیم چندین موقعیت تک به تک را نیز خراب کرد.

گل دوم تیم چلسی را در دقیقه 85 مونت به ثمر رساند و البته این گل روی حرکت زیبای کریستین پولیشیچ به ثمر رسید و باز یدر نهایت 2 بر صفر به سود تیم فوتبال چلس پایان یافت تا فینال تمام انگلیسی پایان بخش لیگ قهرمانان اروپا باشد.

بیشتر بخوانید:
دست بارسلونا از لیگ قهرمانان اروپا کوتاه ماند
دورتمند در لیگ قهرمانان اروپا صاحب رکوردی جدید شد
طارمی در میان شگفتی سازان لیگ قهرمانان اروپا از نگاه رسانه فرانسوی

انتهای پیام/