آغاز مذاکرات پرسپولیس برای حفظ شهریار مغانلو

شهریار مغانلو قبل از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا از تیم سانتاکلارای پرتغال به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست .

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،  ابتدای نیم فصل دوم بود که باشگاه پرسپولیس با توجه به نیاز یحیی گل محمدی به واسطه محرومیت آل کثیر و افت شدید مهدی عبدی به دنبال جذب شهریار مغانلو افتاد و پس از پیگیری های فراوان در نهایت موفق به جذب مغانلو به صورت قرضی شد. در حالی که خود مغانلو نیز تلاش زیادی برای متقاعد کردن سران باشگاه سانتاکلارای پرتغال کرد.

در ادامه راه شهریار مغانلو رفته رفته در ترکیب تیم پرسپولیس جا افتاد و توانست عنوان بهترین گلزن پرسپولیس را در بازی های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا کسب کند و همین موضوع باعث شد گل محمدی از باشگاه بخواهد تا مذاکرات را برای تمدید قرارداد این مهاجم گلزن آغاز کند.

شهریار که تحت قرارداد سانتاکلارا است، نتوانسته رضایتنامه دائمی خود را برای حضور در پرسپولیس بگیرد و طبق قرارداد در پایان فصل باید به پرتغال برگردد. برهمین باشگاه پرسپولیس پس از شنیدن نظر مثبت گل محمدی برای تمدیدقرارداد مغانلو قرار است مذاکرات و نامه نگاری های لازم را برای تمدید قرارداد این مهاجم با باشگاه پرتغالی از سر بگیرد. ضمن این که خود مغانلو هم علاقه زیادی به ماندن در پرسپولیس دارد و به همین دلیل قرار است از طریق وکیلش باب مذاکره با باشگاه سانتاکلارا را باز کند تا بتواند مشکل رضایتنامه خود را برای فصل آینده رفع کند.

بیشتر بخوانید:
سرنوشت نامشخص شهریار مغانلو در پرسپولیس
یورش عیسی آل کثیر و شهریار مغانلو به رکورد آقای گل!
مغانلو : تیم بزرگی هستیم و با تمام قوا برای قهرمانی می رویم

انتهای پیام /