چرا در ورزشگاه نقش جهان بازیکنان پرسپولیس و سپاهان به جان هم افتادند؟

شب گذشته دیدار حساس و شش امتیازی سپاهان و پرسپولیس با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا هیچکدام از دو تیم نتوانند به سه امتیاز این تقابل مهم دست یابند.به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ تقابل سپاهان و پرسپولیس به ال‌کلاسیکوی ایران مشهور است و طی سالیان اخیر حساسیت و البته حواشی این دیدار افزایش چشمگیری داشته و حتی اغراق نیست اگر بگوییم حساسیت آن از دیدار دربی تهران هم فراتر رفته است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، از همین رو هر دو تیم می دانستند با پیروزی در این دیدار بار خود را برای قهرمانی خواهند بست. پرسپولیس دیدار را بهتر و تهاجمی تر آغاز کرد و در نهیات در دقیقه 53 به گل برتری رسید اما این پایان کار نبود و سپاهانی ها با ورود کیروش استنلی روی به توپ های هوایی آوردند و در نهایت با استفاده از توپ برگشتی پشت محوطه جریمه توانستند کار را به تساوی بکشانند. این مسابقه با تساوی یک بر یک به پایان رسید اما این پایان کار نبود و بازیکنان دو تیم بعد از سوت پایان بازی به جان هم افتادند.

اما ماجرا از جایی شروع شد که گفته می‌شود فیلمبردار باشگاه سپاهان هم که مشغول فیلمبرداری از صحنه‌ها بوده دوباره به این داستان اضافه می‌شود و در حالی که مشغول فیلمبرداری از بازیکنان پرسپولیس بوده با عکس العمل آن‌ها در ادامه مواجه می‌شود. پیش از این و دو فصل قبل هم درگیری شدیدی بین بازیکنان دو تیم شکل گرفته بود و سروش رفیعی که در پرسپولیس حضور داشت با کی روش استنلی درگیری شدیدی پیدا کرد، با این حال مشخص نیست در این بازی چه جملاتی میان بازیکنان دو تیم رد و بدل شده که دامنه آن به تونل ورزشگاه و درگیری شدید بین آن‌ها ختم شده است.

در شرایطی که بازیکنان دو تیم در حال ورود به تونل و رختکن بودند، بحث‌ها و جملات رد و بدل شده مابین آن‌ها درگیری را به بالاترین حد ممکن رسانده و بازیکنان دو تیم حسابی از خجالت هم در آمدند که مربیان دو تیم از جمله کریم باقری و رحمان احمدی به باز هم سعی در آرام کردن وضعیت به وجود آمده بودند.

گفتنی است پیش از شروع مسابقه نیز چند موتورسوار که پیراهن سپاهان را بر تن داشتند سعی در متوقف کردن اتوبوس کاروان پرسپولیس داشتند.

بیشتر بخوانید:
امیرآبادی: رفتارهای پرسپولیسی ها را استقلالی ها می کردند تا الان محروم شده بودند
درخواست مدیرعامل پرسپولیس از سازمان لیگ چه بود؟ نامه ای که صدای سپاهانی ها را در آورد
هر سه هافبک دفاعی پرسپولیس در اردوی تیم ملی

انتهای پیام/