علی پروین : نباید به استقلال 6 گل می‌زدیم؛ زمان به عقب برگردد، جور دیگری بازی می‌کنیم

نباید به استقلال 6 گل می‌زدیم. در آن مسابقه ما هر چه زدیم وارد دروازه شد. یعنی اگر باز هم توپ می‌بردیم، دوباره گل می‌شد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، علی پروین پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نباید به استقلال 6 گل می‌زدیم. در آن مسابقه ما هر چه زدیم وارد دروازه شد. یعنی اگر باز هم توپ می‌بردیم، دوباره گل می‌شد. حتی می‌توانستیم 10 گل بزنیم. آن روز، روز استقلال نبود و بدشانس هم بودند. راستش ما وقتی در زمین بودیم تحت تاثیر جو ،بازی‌مان را می‌کردیم اما وقتی به رختکن رفتیم تازه متوجه شدیم که اشتباه کردیم پشیمان شدیم.

وی افزود: نباید به استقلال 6 گل می‌زدیم. باید احترام استقلال را نگه می‌داشتیم. ممکن بود آن روز، روز ما نباشد. در فوتبال این چیزها پیش می‌آید. ما مطمئن بودیم بازی را می‌بریم و باید در نیمه دوم با طمانینه بازی می‌کردیم. هیچ‌وقت فکر نمی‌کردیم بعدها چنین جوی در فوتبال درست شود. آن وقت‌ها شبکه مجازی و تلگرام و اینستاگرام نبود. بعدها که این چیزها آمد دیدیم هواداران چقدر کری می‌خوانند و گاهی توهین می‌کنند. این اصلا خوب نیست. اگر زمان به عقب بازگردد در بازی سال 52 جور دیگری بازی را تمام می‌کردیم. این باشگاه همیشه قابل احترام است.

بیشتر بخوانید:
پست اینستاگرامی علی پروین در پی در گذشت جاسمیان + عکس
علی پروین: بازی برای پرسپولیس سخت است/ استقلال عالی بود و فولاد و تراکتور…
عیسی آل کثیر به خاطر علی پروین قید شماره 7 را زد

انتهای پیام /