هاشمیان: توجه داشته باشید نفراتی که واکسن زدند، بازیکنان لیست نهایی تیم ملی نیستند

در روزهای اخیر گمانه‌زنی‌های زیادی درباره لیست نهایی تیم ملی در محافل ورزشی و رسانه‌ای وجود داشته است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، وحید هاشمیان درباره ابهامات مربوط به لیست تیم ملی هم گفت: توجه داشته باشید که ما یک لیست کلی از بازیکنانی که شرایط حضور در تیم ملی را دارند آماده می‌کنیم. در کنار آن تمام مسابقات لیگ داخلی و بازیکنان خارج از کشور را رصد و آنالیز می‌کنیم. کادر فنی از تمام شرایط بازیکنان فوتبال ایران اطلاعات کامل در اختیار دارد و در آخر با سنجیده شدن تمام شرایط نفرات لیست نهایی انتخاب می‌شود.

وی افزود: توجه داشته باشید نفراتی که واکسن زدند، بازیکنان لیست نهایی تیم ملی نیستند و طبق لیست کلی برای واکسن و ویزای آنها اقدامات لازم انجام شد. کادر فنی هم چنان عملکرد بازیکنان را رصد و آنالیز می کند و ان‌شالله به زودی برای اردوی کیش، لیست نهایی بازیکنان اعلام خواهد شد. به هر حال تا زمان تشکیل اردوی نهایی ممکن است بازیکنی بیمار شود یا آسیب ببیند و به همین دلیل ما هنوز لیست نهایی را اعلام نکرده‌ایم.

هاشمیان گفت: با توجه به شناختی که از وضعیت فعلی فوتبال کشور دارم و نیز تجربه ای که خودم با تیم ملی در چنین شرایطی داشتم، مطمئن هستم که موفق می‌شویم. بازیکنان تیم ملی ایران در شرایط سخت همیشه دست به انجام کارهای بزرگ زده اند. ما این آمادگی را داریم که در هر نقطه ای از آسیا مقابل حریفان قرار بگیریم و پیروز شویم. امیدوایم این همدلی در سطح جامعه هم روز به روز بیشتر و بیشتر شود و رسانه‌ها و مردم به حمایت تمام قد از تیم ملی ایران بپردازند.

بیشتر بخوانید:
هاشمیان: فوتبال ایران همیشه مدیون علی دایی است/ امیدوارم بازیکنان تیم ملی سلامت بمانند
هاشمیان: کرونا برنامه‌ها را به ضرر تیم ملی ایران کرد
جزئیات فوت علی انصاریان از زبان دکتر هاشمیان

انتهای پیام /