بازیکنان کنونی استقلال که سابق گلزنی به تیم پرسپولیس را در کارنامه دارند

دو تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس روز جمعه از ساعت 19:30 به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، ارسلان مطهری (4 گل): اولین گلش را وقتی بازیکن نفت بود در لیگ 14 وارد دروازه پرسپولیس کرد. و سپس در اولین دربی‌اش، دبل کرد. در آخرین دربی هم خیلی زود، گل زد. مطهری هر بار با پیراهن استقلال در دربی بازی کرده، گل زده با احتساب پنالتی‌ای که در دربی جام حذفی به تور رساند.
وریا غفوری (3 گل): اولین گلش را با پیراهن پاس در لیگ هشتم به پرسپولیس زد. سپس در لیگ یازدهم و با پیراهن شهرداری تبریز در ورزشگاه آزادی، یک سوپرگل وارد دروازه پرسپولیس کرد. آخرین گلش به پرسپولیس را هم در دربی زد آنهم در لیگ هفدهم که 3 امتیازی بود.
محمد دانشگر (2 گل): با پیراهن نفت در لیگ پانزدهم، اولین گلش را وارد دروازه پرسپولیس کرد. در دربی نیمه نهایی جام حذفی که فصل قبل برگزار شد هم گل دوم استقلال را روی پاس میلیچ زد.
مهدی قایدی (2 گل): در دربی نیمه نهایی جام حذفی فصل قبل بود که خیلی زود دروازه پرسپولیس را باز کرد. در آخرین دربی برگزارشده هم، گل دوم و مساوی استقلال را با عبور توپ از بین پای چند بازیکن پرسپولیس به ثمر رساند.
فرشید اسماعیلی (یک گل): در لیگ شانزدهم بود که با پیراهن استقلال دروازه پرسپولیس را باز کرد.
داریوش شجاعیان (یک گل): در لیگ پانزدهم بود که دروازه پرسپولیس را باز کرد وقتی پیراهن گسترش فولاد را به تن داشت.
احمد موسوی (یک گل): بعد از ترک تراکتور در نیم فصل لیگ نوزدهم راهی گل گهر شد و تنها گلش به پرسپولیس را با پیراهن این تیم به ثمر رساند.
آرمان رمضانی (یک گل): رمضانی در نیم فصل اول بازیکن پرسپولیس بود ولی حالا پیراهن آبی را بر تن دارد. او در لیگ هفدهم و در پیروزی 2 بر یک سایپا، گل اول را وارد دروازه پرسپولیس کرد.

بیشتر بخوانید:
نیکبخت: قلباً دوست دارم استقلال برنده دربی باشد اما پرسپولیسی هم بوده‌ام
آخرین وضعیت مصدومان پرسپولیس پیش از دربی
آغاز ماموریت تمدید قرارداد ۱۰ بازیکن استقلال پس از دربی

انتهای پیام /