۳۵ درصد ریه پاشازاده درگیر کرونا شد/ پزشک اجازه ترخیص از بیمارستان نداد

دوستم گفت شانس آورده ای که الان متوجه شدی و در صورتی که فوری بستری شود و تحت نظر و درمان باشی ظرف سه الی نهایتا پنج روز بهبود پیدا می کنی.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، پاشازاده که هم اکنون سرمربی تیم چوکای تالش است در خصوص آخرین وضعیت خود گفت: قبل از ظهر سوار ماشین شدم تا برای بازی این هفته مقابل مس کرمان که در شهر تالش میزبان هستیم راهی شمال شوم اما مدتی بود که یکی از دوستان قدیمی را ندیده بودم و خواستم قبل از خروج از تهران دیداری با ایشان داشته باشم بنابراین به همین بیمارستانی که الان در آن بستری هستم آمدم.

پاشازاده در ادامه گفت: با دیدن نتیجه اسکن شوکه شدم. یک لحظه فکر کردم دکتر شوخی می کند که می گوید بیش از ۳۰ درصد ریه هایت درگیر ویروس کرونا شده است. طبیعی بود که برایم در آن لحظات غیرقابل باور باشد چون هیچ گونه علائمی نداشتم.

پاشازاده با بیان اینکه می خواستم راه بیفتم و به تالش بروم اما دوستم به شدت مخالفت کرد گفت: دوستم گفت شانس آورده ای که الان متوجه شدی و در صورتی که فوری بستری شود و تحت نظر و درمان باشی ظرف سه الی نهایتا پنج روز بهبود پیدا می کنی اما اگر بروی خدای نکرده میزان درگیری ریه هایت به بالای ۵۰ درصد افزایش پیدا می کند و کار برای درمان این بیماری به شدت خطرناک و سخت خواهد شد.

بیشتر بخوانید:
پاشازاده: به جایی رسیده‎‌ایم که تیم ملی معجزه می‌خواهد
پاشازاده: من علی دایی را مهار کردم پس استقلال می توانست اولونگا را مهار…
پاشازاده: تا جایی که توان داشتیم مقابل فولاد ایستادگی کردیم

انتهای پیام /