شمس: اگر سراجی برکنار نشود، پشت پرده انتخابات فدراسیون را افشا می‌کنم

اگر قرار به انتخاب سرپرست کمیته فوتسال از اعضای هیات رئیسه بود، میرشاد ماجدی می‌توانست بهترین انتخاب باشد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، حسین شمس، سرمربی اسبق تیم ملی فوتسال گفت: اگر سراجی برکنار نشود، پشت پرده انتخابات فدراسیون را افشا می‌کنم. اگر قرار به انتخاب سرپرست کمیته فوتسال از اعضای هیات رئیسه بود، میرشاد ماجدی می‌توانست بهترین انتخاب باشد. به نظرم در آستانه جام جهانی فوتسال، تیم ملی کشورمان بزرگترین ضربه را با انتخاب سراجی خورد. به جای اینکه افرادی مثل سراجی از پیشکسوتان اجازه بگیرند یا احترامشان را نگه دارند، به در و دیوار می‌زنند و تهدید می‌کنند. همینجا با صراحت می گویم سراجی در دو سه مورد مرا تهدید به سکوت کرده است.

وی افزود: جامعه فوتسال سراجی را قبول ندارد. از جامعه فوتسال می‌خواهم جلوی سراجی بایستد و با او همکاری نکند. البته این را می دانم که دو نفر از فوتسالی‌ها با سراجی ملاقات داشته‌اند و تقاضای پُست کرده‌اند. اینها عادت دارند هر رئیسی که به فوتسال می‌آید، این کار را می‌کنند. حالا در آینده می‌بینیم چه کسی سرمربی تیم ملی می‌شود و چه کسی در کمیته فنی پست می‌گیرد.

شمس گفت: سراجی اشتباهی به فوتسال آمده است و مقصر اصلی هم عزیزی خادم است. کاری که عزیزی خادم می‌کند، به معنای واقعی تقسیم غنایم است. پس شایسته سالاری که از آن دم زده می‌شد، چه شد؟ اگر عزیزی خادم سراجی را تغییر داد که هیچ؛ در غیر این صورت مجبور می‌شوم پشت پرده انتخابات فدراسیون فوتبال و اینکه چه اتفاقاتی برای به دست آوردن رای صورت گرفته است را افشا کنم.

بیشتر بخوانید:
ناظم الشریعه: مشکلات فوتسال را به عزیزی خادم منتقل کردم
اسامی داوران هفته نهم مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال
فاجعه در فوتسال بانوان/ حضور در لیگ با تست جعلی

انتهای پیام /