حرفهای عجیب قلیچ؛ این پرسپولیس را به من هم بدهند همین نتایج را می‌گیرم

با این همه بازیكن میلیاردی قهرمانی دوباره در لیگ و رسیدن به فینال آسیا هنر و معجزه نمی‌خواهد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، قلیچ در بخشی از مصاحبه‌اش با روزنامه اعتماد در نقش منتقد سرمربی پرسپولیس ظاهر شده و گفته است: با این همه بازیكن میلیاردی قهرمانی دوباره در لیگ و رسیدن به فینال آسیا هنر و معجزه نمی‌خواهد. این پرسپولیس را دست وحید قلیچ هم بدهند همین نتایج تكرار می‌شود. تازه من مثل بازی با سپاهان اشتباهات عجیب یحیی را مرتكب نخواهم شد و بی‌دلیل تیم را عقب نخواهم كشید.

قلیچ در ادامه صحبتهایش و در قیاس دوران بازیگری خودش با امروز، حرفهایی زده که به نظر می‌رسد مخاطبش کسی نیست جز علیرضا بیرانوند:” دروازه‌بانی كه 4 تا شیرجه رفته 8 میلیارد می‌خواهد و اگر پولش را نگیرد، قهر می‌كند! ما اما مفتی بازی می‌كردیم و سرمان را جلوی توپ می‌گذاشتیم.

عشق مُرد. معرفت مرد”
سنگربان اسبق پرسپولیس که منتقد گلرهای فصل گذشته این تیم یعنی بیرانوند و رادوشوویچ بوده، دیگر علاقه‌ای به صحبت درباره وضعیت دروازه این تیم ندارد:” نظر بدهم كه به تریج قبای‌شان بربخورد و زمین را به آسمان ببافند؟ یك بار از نیمكت پرسپولیس و سیستم دروازه‌بانی تیم دو كلمه انتقاد كردم اما نامردها گفتند وحید رد داده است. انگار نه انگار من ۱۸۰ بازی توی دروازه پرسپولیس ایستادم و كارم را هم خوب بلد بودم. آقایان ما را پیشكسوت نمی‌دانند متاسفانه.

بیشتر بخوانید:
قلیچ: ۳۰ نفر مدیر و‌ عوامل پرسپولیس در دوحه خوردند و خوابیدند
قلیچ: خوب شد بیرانوند رفت و حامد لک به جایش آمد
قلیچ: با رفتن شجاع، قلب خط دفاع پرسپولیس تضعیف شد

انتهای پیام /