خان محمدی: قصد استقلال از صدور بیانیه حاشیه‌سازی برای داوری و بازی است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: استقلال قوی باشد درباره داوری بیانیه نمی دهد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، حسن خان محمدی، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره درخواست برخی هواداران، پیشکسوتان و مسئولان استقلال برای تشکیل جلسه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و محروم کردن بازیکنان رقیب با توجه به اتفاقات بازی با سپاهان قبل از برگزاری دربی عنوان کرد: تمام فیلم‌های بازی سپاهان و پرسپولیس را دیدم و در فوتبال اینگونه اتفاقات پیش می‌آید. قبل از بازی هم هواداران تنش‌هایی برای پرسپولیس و حتی خود سپاهان ایجاد کرده بودند که محرم نویدکیا هم درباره آنها توضیح داد اما این موارد مشکل خاصی ایجاد نکرد که بخواهد سبب محروم شدن بازیکنی شود.

وی ادامه داد: افرادی که چنین درخواستی دارند از پرسپولیس می‌ترسند و وقتی نمی توانند رو در رو مقابل این تیم بایستند، حاشیه درست می‌کنند. آنها می‌گویند پرسپولیسی ها خاص هستند و باید محروم شوند. اگر به تیم خودشان فکر کرده و به بازیکنان و کادرفنی استقلال اعتقاد کاملی داشته باشند نیازی نیست درباره پرسپولیسی‌ها صحبت کنند.

مدافع اسبق پرسپولیس درباره بیانیه باشگاه استقلال نسبت به قضاوت محمدرضا اکبریان در دربی عنوان کرد: قصد باشگاه استقلال از این بیانیه حاشیه‌سازی برای داوری و بازی است. وقتی هم دربی شکست بخورند، می‌گویند چنین مسائلی بوده که سبب باخت ما شده است. به جای فوتبال بازی کردن از همین حالا می‌خواهند فرافکنی کرده و باخت احتمالی‌شان را به گردن دیگران اندازند. اگر تیم استقلال قوی باشد، نیازی به این کارها نیست.

بیشتر بخوانید:
پاداش ویژه دربی در انتظار بازیکنان پرسپولیس
حمله کاپیتان پرسپولیس به رکورد آقای گل باشگاه استقلال؛ سیدجلال خاص می‌شود
وحید امیری : روند پرسپولیس جای امیدواری دارد؛ سپاهان تیم باشخصیتی است
وضعیت پیچیده کاپیتان دوم پرسپولیس برای دیدار با استقلال

انتهای پیام/