مرفاوی: تیمی که بتواند با آرامش و بی استرس وارد زمین شود برنده دربی می شود

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت:سرمربیان دو تیم به دنبال این هستند تا تفکراتشان در زمین پیاده شود ضمن اینکه معمولاً در این بازی به دلیل حساسیت زیاد مربی تا کنار زمین می‌تواند صحبت کند اما شرایط به گونه‌ای است که همه چیز در داخل زمین اتفاق می‌افتد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، صمد مرفاوی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران اظهار داشت: استقلال دیدار برابر ذوب آهن را با شکست به پایان رساند و نتوانست به ۳ امتیاز این بازی دست پیدا کند اما آن نتیجه هیچ تاثیری در دیدار روز جمعه نخواهد داشت. در این بازی هر تیمی که از لحاظ روحی و روانی شرایط خوبی داشته باشد برنده خواهد بود. بازیکنان، تماشاگران را در وجودشان حس می‌کنند و به خاطر آنها با تمام وجود بازی می‌کنند. البته تجربه در این دیدار بسیار گرانبهاست. وجود با تجربه‌ها یا همان دربی بازها می‌تواند در نتیجه بازی تاثیر بسزایی داشته باشد. تیمی که بدون استرس وارد زمین شود به طور حتم موفق خواهد بود.

وی ادامه داد: در دوره ای که ما در استقلال بودیم گل اول را زدیم و خیلی‌ها فکر می‌کردند می‌توانیم چند گل دیگر را به ثمر برسانیم اما استرس باعث شد تا شرایط عوض شود و ما از تیم حریف عقب بیافتیم اما در پایان دیدید که مهدی قایدی که تجربه دربی را داشت توانست در ثانیه‌های پایانی از آرامش خودش استفاده کرده و گل تساوی را وارد دروازه حریف کند. هر دو تیم استراتژی خود را برای این دیدار انتخاب کردند. سرمربیان دو تیم به دنبال این هستند تا تفکراتشان در زمین پیاده شود ضمن اینکه معمولاً در این بازی به دلیل حساسیت زیاد مربی تا کنار زمین می‌تواند صحبت کند اما شرایط به گونه‌ای است که همه چیز در داخل زمین اتفاق می‌افتد و بعضی اوقات بازیکنان با تفکرات خودشان بازی می‌کنند. پیش بینی دربی سخت است اما تیمی که بتواند با آرامش و بدور از استرس وارد زمین شود برنده این دیدار خواهد بود.

بیشتر بخوانید:
خان محمدی: قصد استقلال از صدور بیانیه حاشیه‌سازی برای داوری و بازی است
حمله کاپیتان پرسپولیس به رکورد آقای گل باشگاه استقلال؛ سیدجلال خاص می‌شود
وضعیت پیچیده کاپیتان دوم پرسپولیس برای دیدار با استقلال

انتهای پیام/