گل محمدی: داشتن تمرکز و روحیه برنده شدن، نتیجه دربی را مشخص می‌کند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: برای این 3 امتیاز و قهرمان شدن تمام تلاش‌مان را می‌کنیم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، یحیی گل محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال اظهار داشت: داشتن تمرکز و روحیه برنده شدن، نتیجه دربی را مشخص می‌کند که امیدوارم این دو فاکتور را داشته باشیم.

وی ادامه داد: دوست داریم ابتدا یک بازی جذاب را ببینیم و در آخر هم نتیجه دلخواه ما باشد. برای این 3 امتیاز و قهرمان شدن تمام تلاش‌مان را می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در مورد آخرین وضعیت مصدومیت کنعانی‌زادگان و عالیشاه گفت: هنوز چیزی مشخص نیست. دیروز بدون بازیکنان مصدوم تمرین کردیم. ساعت‌های باقیمانده تا دربی در بازگشت آنها به میدان تأثیرگذار است.

گل محمدی در اعتراض به برنامه‌ریزی لیگ گفت: متأسفانه سازمان لیگ توجهی به اعتراض ما نکرد؛ برنامه‌ریزی مسابقات اصلا مناسب نبود و شرایط سختی برای پرسپولیس درست کردند. سازمان لیگ بین استقلال و پرسپولیس تبعیض قائل شد؛ به خواسته آنها توجه کرد و به ما بی‌اعتنا بود.

یحیی گل محمدی در انتقاد از برنامه‌های صداوسیما گفت: رفتارهایی چیپ از صداوسیما شاهد هستیم؛ مجری و کارشناس استقلالی می‌آورند و خودشان را به آب‌وآتش می‌زنند تا بگویند داور دربی پرسپولیسی است. حتی باشگاه استقلال هم بیانیه داد. اجازه بدهیم داوران کار خودشان را انجام دهند؛ این شرایط نگران کننده است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به خبرنگار لحظه مبنی بر اینکه دیدگاه و پیشبینی وی در خصوص استراتژی دربی با توجه به شرایط جدول چیست؛ اظهار داشت: ذهن بزرگ و برنده بازیکنان‌ پرسپولیس در بازی فردا خیلی به ما کمک می‌کند. برد مقابل استقلال، هدف اصلی ماست.

بیشتر بخوانید:
فنونی زاده: دست استقلال به جام نمی رسد/ خط حمله‌ پرسپولیس هم زهر دارد
حیدری: ضعف‌های دفاعی استقلال خوراک خط حمله پرسپولیس است
استیلی: پرسپولیس نباید فریب شکست استقلال را بخورد
طاهری: تلاش استقلال برای عصبی کردن پرسپولیسی ها یک تاکتیک نخ‌نما است
برزیلیا: نگذاشتند علت جدایی‌ام از پرسپولیس را بگویم
شکوری: دربی برای همه حساس است/ هواداران پرسپولیس بازی با سپاهان را کنار بگذارند

انتهای پیام/