ادموند اختر: تدارکات پرسپولیس را هم سرمربی کنند باز هم صدر جدول خواهد بود

بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال گفت:مجیدی مربی جوان و آینده داری است و اگر استقلال برنده دربی می شد فشارها روی او کم می شد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، ادموند اختر، بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال درباره دربی ۹۵ اظهار داشت: استقلال سوار بر بازی بود اما روی اشتباه فردی دروازه بان و مدافعان باخت. اگر پنالتی دقیقه ۳ گرفته می شد روند بازی مطمئنا تغییر می کرد. در دربی ها دو تیم بازی را با احتیاط آغاز می کنند. در طول ۹۰ دقیقه موقعیت گل خاصی اتفاق نیفتاد. در سیستم استقلال پلن B وجود نداشت و وقتی فضای قایدی را بستند استقلالی ها نتوانستند کار خاصی انجام دهند. دیاباته افت کرده و به عنوان یک خارجی با قرارداد سنگین فقط یک توانایی دارد. موقعیت خوب استقلال با خودخواهی دیاباته خراب شد و می توانست به وریا پاس بدهد.

وی ادامه داد: مجیدی مربی جوان و آینده داری است و اگر استقلال برنده دربی می شد فشارها روی او کم می شد. ۱۰ سال است که استقلال با دلالی بسته می شود. موفقیت پرسپولیس ربط زیادی به مربی ندارد چون اساس این تیم به درستی توسط برانکو بسته شده است و بازیکنان در این سیستم جا افتاده اند. تدارکات تیم پرسپولیس را هم سرمربی این تیم کنند باز پرسپولیس صدر جدول خواهد بود. امیدوارم چوب لای چرخ استقلال نگذارند و مجیدی را فراری ندهند. استقلال نتیجه نمی گیرد چون ثبات ندارد.

بیشتر بخوانید:
درخواست استقلال از سازمان لیگ برای مربی ایتالیایی
لطیفی: استقلال قهرمانیِ لیگ برتر را از دست داد/ باید روی جام حذفی تمرکز کند
جلالی: استقلال برای ثبات باید از چالش‌های بعد از دربی عبور کند
مددی: اگر وزیری به لوگوی پرسپولیس توهین می‌کرد، صدری ساکت می‌ماند؟
سیدعباسی: استقلالی‌ها اشتباهات زیادی روی پاس دادن داشتند
نظری: آذری جهرمی در الفاظی که به کار می برد دقت کند
مومنی: کار استقلال برای قهرمانی سخت‌تر شد

انتهای پیام/