تفاوت مظاهری و لک در نجات دروازه توسط شجاعی و پر کردن آفساید آبی‌پوشان!

رشید مظاهری که بارها از ابتدای فصل امتیازات بسیاری را برای استقلال یک تنه جمع کرده است،باز هم در یک صحنه با غفلت مدافعان خود دروازه‌اش را باز شده دید.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، کمتر هوادار استقلال و پرسپولیس هست که در فصل جاری لیگ برتر به واسطه نمایش درخشان دروازه‌بانان تیم‌های محبوبشان،خیال راحتی از قفس توری خود نداشته باشد. عصر دیروز و در نمایش حساس دربی پایتخت اما هر دو دروازبان بارها دروازه خود را در خطر فروپاشی دیدند اما شانس با حامد لک یار بود که در اواخر بازی و در صحنه کرنر استقلال، علی شجاعی باگ خط دفاعی سرخپوشان را با حضور هوشمندانه و تحسین برانگیز پر کرد و توپ یزدانی را از روی خط دروازه بیرون کشید. در سوی مقابل رشید مظاهری که بارها از ابتدای فصل امتیازات بسیاری را برای استقلال یک تنه جمع کرده است،باز هم در یک صحنه با غفلت مدافعان خود دروازه‌اش را باز شده دید.

با دقت در گل خورده استقلال،در صحنه شوت مغانلو، گلر استقلال باوجود کمبود دید و همچنین خیس بودن زمین آزادی،توپ مغانلو را که به زمین هم خورده بود به خوبی دفع کرد اما غافل از این‌که مدافعان قبل شوت مغانلو آفساید را پر کرده‌اند. در صحنه گل استقلال کاملا مشخص است که آل‌کثیر به موقع خود را عقب می‌کشد اما مدافعان استقلال علاوه بر اینکه برای ریباند شوت اقدام نمی‌کنند،آفساید را نیز پر کرده‌اند. باتوجه به مسائل گفته شده نمی‌توان تقصیر چندانی را متوجه گلر ملی‌پوش استقلال کرد.

بیشتر بخوانید:
درخواست استقلال از سازمان لیگ برای مربی ایتالیایی
لطیفی: استقلال قهرمانیِ لیگ برتر را از دست داد/ باید روی جام حذفی تمرکز کند
ادموند اختر: تدارکات پرسپولیس را هم سرمربی کنند باز هم صدر جدول خواهد بود
درخواست استقلال از سازمان لیگ برای مربی ایتالیایی

انتهای پیام/