میزبانی استقلال از الهلال به نزاع ایران و عربستان در زمین فوتبال پایان می دهد

برای اولین بار در 6 سال گذشته یک مسئول بلندپایه ورزش عربستان برای حضور در ایران موضع گیری نکرد و کنفدراسیون فوتبال آسیا را تصمیم گیرنده دانست.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، از دید مسئولان فوتبال کشورمان پرونده زمین بی طرف با حضور استقلال و فولاد در کشور عربستان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2021 به نقطه پایان رسید. با بررسی نظر مسئولان ورزش عربستان برای حضور در ایران هم به نوعی چراغ سبز از سعودی ها برای حضور در ایران دیده می شود. برای اولین بار در 6 سال گذشته یک مسئول بلندپایه ورزش عربستان برای حضور در ایران موضع گیری نکرد و کنفدراسیون فوتبال آسیا را تصمیم گیرنده دانست.

کنفدراسیون فوتبال آسیا به 2 دلیل تصمیم خود را برای انتخاب نهایی میزبان مسابقات مرحله یک هشتم نهایی به تیرماه موکول کرده است. طبق منابع آگاه از کنفدراسیون فوتبال آسیا، AFC به دنبال پایان دادن نزاع ایران و عربستان در زمین فوتبال است و می خواهد با ارائه میزبانی به استقلال و حضور الهلال در تهران برای همیشه این پرونده را مختومه کند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا همچنین دو ماه زمان خریده تا شرایط کرونایی در قاره کهن را بررسی کند و در صورت بهبودی وضع در کشورهای آسیایی طبق جدول اعلامی مسابقات را برگزار کند اما در صورتیکه شرایط کرونایی بهبود پیدا نکند تمام بازی ها به میزبانی زمین بی طرف برگزار خواهد شد و این موضوع ربطی به مشکل عربستان و ایران ندارد.

بیشتر بخوانید:
دلیل مهم از دست رفتن قهرمانی استقلال!
بررسی شکایت استقلال از مهاجم پرسپولیس / آیا شادی گل آل کثیر جنجالی بود؟
کنعانی زادگان: پنالتی به نفع استقلال رخ نداد/ توپ زیر پای مهدی جا ماند
درخواست استقلال از سازمان لیگ برای مربی ایتالیایی

انتهای پیام/