به دلیل تخلف؛دربی تهرانی ها 3بر صفر می شود

این تخلف عجیب، برای اولین بار در لیگ برتر انجام شده و علت بروز آن ناهماهنگی میان ناظر مسابقه، داور چهارم و سرپرست پیکان بوده است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،از باشگاه سایپا خبر رسیده که مدیرعامل بلافاصله در محل باشگاه حاضر شده و اعتراض رسمی خود را تسلیم فدراسیون فوتبال کرده است تا به این تخلف حقوقی رسیدگی شود. جالب این که بازی امروز سایپا و پیکان با جنجالی بی سابقه و درگیری های شدید در کنار زمین در شرایطی به پایان رسید که سایپا نسبت به اعلام پنالتی از سوی آسمان خورشیدی معترض بود و فراز کمالوند مصاحبه‌ای آتشین در پایان مسابقه علیه داوری انجام داد و اعلام کرد که نتایج بازی‌ها در داخل زمین مشخص نمی‌شود.

یکی از کارشناسان داوری در این خصوص می‌گوید: ماده قانونی مشخص و محرز است. شما پنج تعویض در سه وقت می‌توانید انجام دهید که البته بین دو نیمه محاسبه نمی‌شود و کلا پنج نفر را میتوانید وارد جریان بازی کنید و اگر نفر ششم را بیاورید، نتیجه ۳-۰ می‌شود.

وی افزود: شما میتوانید به خاطر شرایط بازی، دنبال تعویض ششم هم باشید. مربی میتواند اشتباه کند اما تعویض نباید انجام شود. شما فقط ۵ بازیکن را باید وارد بازی کنید.

بیشتر بخوانید:
نتیجه و خلاصه بازی تیم های سایپا و پیکان
ترکیب تیم های سایپا و پیکان در لیگ برتر فوتبال ایران
رقم قرارداد کمالوند برای سرمربیگری سایپا

انتهای پیام/