جدال یحیی گل محمدی با مربیان استقلالی برای پنجمین قهرمانی

تیم فوتبال پرسپولیس تهران در بازی های آینده خود در لیگ برتر فوتبال باید به مصاف تیم ها یقدرتمند لیگ برود تا بتواند خود را به پنجمین قهرمانی برساند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، یحیی گل محمدی و شاگردانش در هفته‌های آینده باید مقابل ذوب آهن اصفهان دیدار معوقه هفته بیست و یکم خود را برگزار کنند و سپس به مصاف مس رفسنجان، گل گهر سیرجان، فولاد خوزستان، آلومینیوم اراک، ماشین سازی و تراکتور تبریز رفته و در هفته پایانی نیز مقابل پیکان تهران صف آرایی خواهند کرد.

نگاهی به حریفان پیش روی پرسپولیس نشان می دهد سرمربیان اکثر تیم هایی که مقابل پرسپولیس به میدان می روند سابقه حضور در استقلال را داشته و استقلالی محسوب می شوند.

گل گهر و فولاد خوزستان با هدایت قلعه نویی و نکونام مقابل پرسپولیس بازی می کنند و آلومینیوم اراک، ماشین سازی و تراکتور با هدایت منصوریان، علیرضا اکبرپور و رسول خطیبی مقابل پرسپولیس صف آرایی خواهند کرد.

مربیانی که بی شک برای بالا بردن وجهه خود مقابل طرفداران استقلال تمام تلاش خود را برای متوقف کردن پرسپولیس به کار گرفته تا مانع از پنجمین قهرمانی شوند. از این رو یحیی گل محمدی کار سختی برای رویارویی با این مربیان خواهد داشت. باید منتظر بود و دید در نهایت جام قهرمانی به کدام سمت خواهد رفت؛ سپاهان یا پرسپولیس؟

بیشتر بخوانید:
گل محمدی: کارشناس صداوسیما در صفحه رسمی اش به پرسپولیسی‌ها فحاشی می‌کند
دربی ۹۵| گل محمدی: بازی را بردیم و نمی‌توانیم بگوییم از داوری راضی نبودیم
منظور گل محمدی از مجری صدا و سیما چه کسی است؟

انتهای پیام/