پرداختی سازمان برنامه و بودجه برای تیم های ملی فوتبال و فوتسال در حساب وزارت ورزش

قسط اول کمک سازمان برنامه و بودجه با رعایت موازین قانونی و دستور مستقیم رییس سازمان برنامه و بودجه در اختیار وزارت ورزش و جوانان جهت پرداخت به فدراسیون فوتبال قرار گرفت.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، پس از پیگیری های مدیران ارشد فدراسیون فوتبال، محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه ضمن اعلام حمایت از تیم های ملی فوتبال و فوتسال برای شرکت در مقدماتی جام جهانی فوتبال و جام جهانی فوتسال از کمک مالی و لجستیکی به این دو تیم‌ خبر داد.

گزارش های رسیده حاکی است اولین قسط این اعتبار تخصیصی ویژه در اختیار وزارت ورزش و جوانان قرار گرفته تا به فدراسیون فوتبال پرداخت شود.قسط اول کمک سازمان برنامه و بودجه با رعایت موازین قانونی و دستور مستقیم رییس سازمان برنامه و بودجه در اختیار وزارت ورزش و جوانان جهت پرداخت به فدراسیون فوتبال قرار گرفت.

گفتنی است احتمالا این مبلغ در یکی دو روز آینده در اختیار تیم‌های ملی قرار می‌گیرد و در روزهای آینده باید منتظر تخصیص اقساط بعدی باشیم.

طبق اعلام AFC تیم ملی فوتبال کشورمان از ١٣ خرداد ماه در منامه بحرین در چارچوب گروه C رقابت‌های مقدماتی جام جهانی به مصاف حریفان خواهد رفت.

بیشتر بخوانید:
اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال نابینایان از دوشنبه در کیش/ انجام دو مسابقه دوستانه با روسیه
بازگشت سرمربی سابق به تیم ملی فوتبال/آزمون سرمربی شد
ستاره فوتسال: تیم ملی شرایط مناسبی ندارد

انتهای پیام/