صعود استقلال در گرو دستان رشید مظاهری؛ سنگربانی که افت کرده است!

استقلال تهران بعد از شکست در دربی باید تمام تمرکزش را روی جام حذفی متمرکز کند چرا که با کاهش سانش این تیم در قهرمانی لیگ برتر، حالا برای حضور در فصل آتی لیگ قهرمانان نیاز مبرمی به قهرمانی در جام حذفی دارد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، استقلال تهران در یکی دو روز گذشته تمرینات پرفشاری را زیر نظر فرهاد مجیدی داشته تا بتواند از سد رقیبی در جام حذفی عبور کند که کمتر از ده روز پیش در ورزشگاه آزادی از آن شکست خورده؛ آن تیم جز ذوب آهن اصفهان نیست. حالا مجیدی در اندیشه موفقیت بزرگ در جام حذفی است تا بتواند علاوه بر کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل بعد یک جام به تالار افتخارات باشگاه اضافه کند.

در این میان اما مجیدی باید با افت بازیکنان اصلی خود نیز دست و پنجه نرم کند. اگر مهدی قایدی و شیخ دیاباته را فعلا فراموش کنیم؛ افت عجیب رشید مظاهری در درون دروازه باعث شگفتی بسیاری از اهالی فوتبال شده که چطور یکی از بهترین دروازه بان های ایران در دو سه مسابقه اخیر عملکردی تا این حد انتقادآمیز داشته است.

در سقوط مظاهری عملکرد بهزاد غلامپور در قامت مربی دروازه‌بان‌های استقلال نیز به عنوان یکی از دلایل بیان می‌شود و برخی هم براین باورند با چنین مدافعانی قطعاً دروازه‌بان‌ها هم افت می‌کنند کما اینکه در روزهایی که حسینی نیز در قفس توری قرار گرفت همین وضعیت وجود داشت اما پرواضح است که در درجه نخست تصمیم گیری‌های یک دروازه‌بان است که پرده از حقایق برمی‌دارد و عیار او را در بازی‌های مهم عیان می‌کند.

رشید مظاهری در ۸ بازی اخیر تیمش (۶ بازی لیگ قهرمانان آسیا و ۲ بازی در لیگ برتر)۱۱ بار دروازه خود را به روی مهاجمان حریف باز شده دیده است. این آمار نگران کننده اگر در جام حذفی هم ادامه داشته باشد، دست استقلال از رسیدن به جام حذفی نیز کوتاه خواهد ماند و آنگاه ممکن است سرنوشت خیلی‌ها در باشگاه استقلال تغییر کند.

نکته حاز اهمیت این است که رشید در دیدار با ذوب آهن اصفهان در ورزشگاه آزادی نیز گل بدی دریافت کرد و با عدم واکنش صحیح باعث شد تا ذوب از یک توپ مرده درون محوطه جریمه نهایت بهره را ببرد و از همان دقایق بازی از استقلال پیش بیوفتد!

حالا اگر رشید گران قیمت در دیدار دوباره با ذوب آهن نتواند عملکرد قابل قبولی داشته باشد به قیمت از دست رفتن یک جام برای تیمش تمام خواهد شد!

بیشتر بخوانید:
مددی: اگر در دربی سر ما را نمی‌بریدند، الان داشتیم درمورد برد استقلال صحبت می‌کردیم
تخلف آشکار هیات فوتبال تهران در ثبت قرارداد باشگاه استقلال
ماجدی: برای آل کثیر باید محرومیت سنگین در نظر بگیرند
صدای میلیچ و دیاباته در آمد/ اعتراض خارجی های استقلال به گوش مددی رسید
معدنچی: حاشیه‌سازی استقلالی‌ها نتیجه عکس داد

انتهای پیام/