وعده‌های تو خالی فرهاد مجیدی یا امید دادن برای آینده‌ای درخشان برای استقلالی‌ها؟

فرهاد مجیدی در سومین تجربه بازگشتش به استقلال به عنوان سرمربی همچنان نتوانسته عملکرد فنی خود را به هواداران سرسخت این باشگاه نشان دهد. اقتداری که هواداران استقلال متوجه شوند که مسیر، مسیر قهرمانی است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، فرهاد مجیدی دقیقا یک ماه پیش در نشست خبری اعلام کرد که این بهترین استقلال دو دهه اخیر است و قول می دهم با بازی های زیبا و تماشاگرپسند این تیم را به مقام قهرمانی برسانم. قولی که حداقل در این فصل به احتمال بالای 90 درصد رخ نخواهد داد. 

پیش از دربی اما مجیدی تغییر رویکرد داد و گفت این استقلال با دلالی بسته شده و من نقشی در خرید بازیکن نداشتم پس کسب نتایج سینوسی باعث شده تا مجیدی امنیتی داشته باشد با توجیه اینکه این تیم را من نبستم! و به این باور می‌رسیم که اگر حتی مجیدی نیز سرمربی استقلال بود، ۹۵ درصد از این بازیکنان را به خدمت می‌گرفت. بنابراین استدلال سازی با این رمز که «مجیدی تیم را نبسته است» نمی‌تواند دلیلی منطقی بر توجیه آنچه بر احوالات استقلال می‌گذرد باشد.

آنچه در استقلال امروز بیش از همه نگران کننده جلوه می‌کند، نتایج سینوسی (گاهی خوب، گاهی بد) است. ابداً این وضعیت به بود یا نبود فراز کمالوند نیز مرتبط نیست و مسأله جدایی این مربی نمی‌تواند روی فراز و فرود استقلال سرپوش بگذارد چون این ماجرا در لیگ قهرمانان آسیا که کمالوند روی نیمکت استقلال نیز حضور داشت، برقرار بود. مضاف بر اینکه آخرین بازی (قبل از سفر به عربستان و حضور در لیگ قهرمانان آسیا) نیز با تساوی خانگی به پایان رسید و استقلال آنجا نیز امتیاز مهمی در لیگ برتر از کف داد که این تساوی خانگی در مقابل دیدگان کمالوند هم رقم خورد.

بیشتر بخوانید:
صعود استقلال در گرو دستان رشید مظاهری؛ سنگربانی که افت کرده است!
مددی: اگر در دربی سر ما را نمی‌بریدند، الان داشتیم درمورد برد استقلال صحبت می‌کردیم
تخلف آشکار هیات فوتبال تهران در ثبت قرارداد باشگاه استقلال
ماجدی: برای آل کثیر باید محرومیت سنگین در نظر بگیرند
صدای میلیچ و دیاباته در آمد/ اعتراض خارجی های استقلال به گوش مددی رسید
معدنچی: حاشیه‌سازی استقلالی‌ها نتیجه عکس داد

انتهای پیام/