تضارب آرا بین پیشکسوتان فوتبال درمورد تنش و درگیری بین فرهاد مجیدی و آذری جهرمی

دربی تهران که با برتری یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید حواشی آن اما همچنان باقی است و بیش از پیش شده است. حالا پیشکسوتان دو تیم وسط ماجرا آمدند و نسبت به این رویکرد نظرات خود را بیان کردند. 

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، تضارب آرا نسبت به در بین پیشکسوتان زیاد است. خداداد عزیزی که به مدت شش ماه پیراهن پرسپولیس را در دهه هفتاد بر تن کرده معقتد است وزیر ارتباطات نباید به این شکل کری می خواند:« در فضای مجازی هستم، اما نه فعالیتی دارم و نه نظری می‌دهم. کُری خوانی وزیر قشنگ نیست. وقتی یک نفر وزیر می‌شود، وزیر همه مردم از جمله استقلالی‌ها است. درست است که وزیر ارتباطات عقیده شخصی‌اش را گفته، اما قشنگ نیست وزیر این گونه کُری بخواند. او جزو طرفدار خاص محسوب می‌شود. شاید وزرای دیگر استقلالی باشند، آما آنها نیز اینگونه کُری می‌خوانند؟ متأسفانه فضای مجازی مسموم است و یک عده نیز شروع به پاسخ دادن و بی‌احترامی می‌کنند. وقتی وزیر کُری می‌خواند، عده‌ای توهین می‌کنند و ناسزا می‌دهند. فرهاد مجیدی سرمربی تیم استقلال است و طبیعتا پاسخ کُری را می‌دهد. وقتی یک نفر کری می‌خواند، باید هم منتظر پاسخ باشد.

محمد مایلی کهن، بازیکن و مربی سابق پرسپولیس اما حق را به وزیر می دهد که معتقد است کری محترمانه ای خوانده است:« این آقای وزیر پس از پایان شهرآورد، خیلی محترمانه آمده است یک شوخی، مزاح یا مثلاً یک کرکری با هواداران تیم رقیبش مطرح کرد. حالا او آمده است یک شوخی ساده کرده است اما من اینجا از آقای فرهاد مجیدی تعجب می‌کنم. البته از یک منظر باید به فرهاد هم حق بدهیم چراکه در آن شرایط بغرنجی که تیمش شکست‌خورده است که طبیعتاً تحملش نسبت به سایر بازی تا حدی سخت‌تر است می‌آییم قبل از آنکه هرکسی متوجه شده باشد او را نسبت به این مسئله مطلع می‌کنیم. توی آن فشاری که حالا تیمش دربی را واگذار کرده می‌آییم به او می‌گوییم که آقای وزیر چنین حرفی زده است و باعث می‌شویم که او با یک لحن بسیار زشت به وزیر مملکت حمله کند. به هر حال به کار بردن چنین ادبیاتی درخصوص وزیری که به‌هرحال گفته می‌شود جزو وزیرانی است که خوب کارکرده خیلی بد است. این توئیت آن‌قدر عجیب نبوده که موضوع اصلی تمام سایت‌ها و رسانه‌ها شده است و بهانه‌ای برای توهین به همدیگر شده است .

بیشتر بخوانید:
ماجدی: این همان مجیدی است که با استقلال صدرنشین گروه مرگ شد/ از ناداوری‌ها می‌ترسیم
فریبا: قهرمانی استقلال در جام حذفی دور از دسترس نیست
فلاحی: استقلال اجازه ثبت قرارداد جدید نداشت
شکایت 30 تیم لیگ برتری به فدراسیون بابت تخلف هیات فوتبال استان تهران
غیبت فرهاد مجیدی در نشست خبری قبل از بازی با ذوب آهن

انتهای پیام/