شکایت پرسپولیسی ها از شعارهای پخش شده در ورزشگاه نقش جهان

در حین برگزاری دیدار حساس پرسپولیس و سپاهان در ورزشگاه نقش جهان شعارهایی از بلندگوهای ورزشگاه پخش شد که در طول مسابقه باعث ناراحتی بازیکنان و کادر فنی و سرپرستی پرسپولیس شد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، افشین پیروانی این موضوع را به ناظر بازی گوشزد کرد و در پایان مسابقه نیز باشگاه به صورت رسمی این موضوع را پیگیری کرد. اما در نهایت ناظر بازی اعلام کرد چنین شعارهایی را نشنیده است.

جالب این که این شعارها یک بار دیگر روز قبل و در حین بازی سپاهان و مس رفسنجان از بلندگوهای ورزشگاه نقش جهان پخش شد تا باشگاه پرسپولیس با ضبط صدا و مدارک دیگر، شکایت نامه تازه ای را تنظیم کند. این شکایت قرار است به کمیته انضباطی و سازمان لیگ ارائه شود.

باشگاه پرسپولیس معتقد است با توجه به این که شعارهایی که کانون مشوقین دو باشگاه پرسپولیس و استقلال آماده می کنند مورد رصد و بازبینی قرار می گیرند، شعارهای دیگر تیم ها نیز باید مورد بازبینی قرار گیرند تا در حالی که ورزشگاه ها خالی از تماشاگر است، بلندگوهای ورزشگاه ها شعارهای توهین آمیز و یک طرفه علیه پرسپولیس پخش نکنند.

باید دید این اعتراض باشگاه پرسپولیس در نهایت به جایی خواهد رسید یا همچنان شاهد پخش شدن شعارهایی این چنینی در ورزشگاه های مختلف خواهیم بود.

بیشتر بخوانید:
طلب ۱۴میلیارد تومانی پرسپولیس در صف مشکلات مالی
ناصر ابراهیمی:پرسپولیس نگران سپاهان نباشد/ جام‌حذفی برای غافلگیری است
پیوس: پرسپولیس با برتری در شهرآورد مزد شجاعتش را گرفت

انتهای پیام /