ادعای جالب مدیران استقلال درباره دربی و پیش بینی عجیب پیروانی

مدیران باشگاه استقلال ادعای جالبی را مطرح کردند: در جلسه هماهنگی قبل از بازی افشین پیروانی صراحتاً وقوع چنین اتفاقی را پیش‌بینی کرده و به عوامل برگزاری مسابقه تذکر داد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، یکی از مواردی که مسئولان باشگاه استقلال پس از پایان جدال مقابل پرسپولیس به شدت از آن ناراحت بودند، حضور پر تعداد تماشاگران داخل ورزشگاه آزادی در شبی بود که مسابقه باید براساس دستورالعمل صریح ستاد ملی مبارزه با کرونا بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شد! البته عوامل باشگاه پرسپولیس نیز مدعی بودند این مسئله کوچک‌ترین ارتباطی به آنها ندارد و خود پرسپولیسی‌ها هم هنگام ورود به ورزشگاه از دیدن مردم متعجب شده‌اند.

نکته حائز اهمیت این جاست که برخی از مدیران باشگاه استقلال ادعای جالبی را مطرح کرده و می‌گویند: در جلسه هماهنگی قبل از بازی افشین پیروانی صراحتاً وقوع چنین اتفاقی را پیش‌بینی کرده و به عوامل برگزاری مسابقه تذکر داد. سرپرست پرسپولیس همان جا به مقامات سازمان لیگ گفته است شما مدعی هستید که نهایت سخت‌گیری را برای عدم ورود افراد اضافه صورت می‌دهید ولی قبل از آغاز مسابقه خودتان می‌بینید چند نفر آدمی که هیچ کار اجرایی هم بابت این بازی ندارند بدون کوچک‌ترین مشکلی در ورزشگاه آزادی حاضر شده و مسابقه را از نزدیک تماشا خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:
فنونی زاده: شاهین بندرعامری به پرسپولیس گل زد؛ استقلال نه!
تغییرات عجیب عبدی در بازی پرسپولیس و شاهین بندر عامری + عکس
کارشناسی داوری بازی پرسپولیس و شاهین بندر عامری
پرسپولیس رسانه ملی را تحریم کرد!

انتهای پیام/