شکوری: بازیکنان در اولین فرصت برای تمدید به باشگاه پرسپولیس می آیند

سخنگوی باشگاه پرسپولیس تهران گفت: بعد از آمدن سمعیی به باشگاه، تقسیم وظایف خوبی در باشگاه صورت گرفته و کارها به خوبی در حال انجام است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، ابراهیم شکوری، سخنگوی باشگاه پرسپولیس تهران اظهار داشت: بعد از فینال آسیا با بازیکنانی که قرارداد آنها تمام شده بود و جوان بودند مانند نعمتی و عبدی قراردادهای ۵ ساله بستیم و به سایر نفرات هم به صورت شفاهی و مکتوب اعلام کردیم برای تمدید آمادگی خود را به باشگاه اعلام کنند. با توجه به اینکه ما در چهار جام مدعی هستیم و برنامه مسابقات خیلی فشرده است به همین دلیل قرار شده بازیکنان در اولین فرصت برای تمدید به باشگاه بیایند.

وی ادامه داد: بعد از آمدن سمعیی به باشگاه، تقسیم وظایف خوبی در باشگاه صورت گرفته و کارها به خوبی در حال انجام است. هر کسی در حیطه وظایف تعریف شده خود عمل می‌کند و سعی کردیم هیچ کاری روی زمین نماند و به بهترین نحو ممکن کارها پیش برود.

شکوری درخصوص اتفاقات بازی با سپاهان و دربی و حضور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در جلسه روز گذشته کمیته انضباطی خاطر نشان کرد: سمیعی تمام مدارک و مستندات لازم را به این کمیته ارائه کرده و منتظر رأی نهایی هستیم.

بیشتر بخوانید:
گابریل: بردن استقلال دیگر عادی شده است/ دوران فوق العاده ای در پرسپولیس داشتم
دعوت از ۱۱ بازیکن حریف پرسپولیس به تیم ملی
ادعای جالب مدیران استقلال درباره دربی و پیش بینی عجیب پیروانی
فنونی زاده: شاهین بندرعامری به پرسپولیس گل زد؛ استقلال نه!

انتهای پیام/