مدیر آکادمی پیکان: آئین‌ نامه را دستکاری کردند تا پنجره استقلال باز شود

همین الان پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بسته است. خودم استقلالی هستم و به این تیم علاقه دارم. همیشه هم دوست دارم نتیجه بگیرد اما قرار نیست برای رسیدن به نتیجه قانون رعایت نشود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، سیامک رحیم‌پور مدیر آکادمی تیم فوتبال پیکان درباره ثبت قرارداد بازیکنان جدید تیم‌های پایه استقلال در زمان بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه اظهار داشت:‌ وقتی پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال بسته بود، بازیکنانی مثل رشید مظاهری با این تیم به توافق رسیده و قرارداد داخلی بسته بودند اما طبق اطلاعات من تا زمان باز شدن پنجره نقل و انتقالات استقلال، قراردادشان ثبت نشد و یا در صورت ثبت کارت بازی برای آنها صادر نشد. فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ پس از باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی استقلال مجوز ثبت قرارداد بازیکنان جدید را به این تیم داد.

وی افزود: همین الان پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بسته است. خودم استقلالی هستم و به این تیم علاقه دارم. همیشه هم دوست دارم نتیجه بگیرد اما قرار نیست برای رسیدن به نتیجه قانون رعایت نشود. در جلسه کمیته انضباطی هیات فوتبال، سلیمانی عضو این کمیته که انسان بسیار خوبی هم است اعلام کرد به ما گفته‌اند تیم‌ها خواسته‌اند آئین‌نامه را تغییر بدهیم.

بیشتر بخوانید:
اعتراض باشگاه سایپا به تعویض ششم پیکان
نتیجه و خلاصه بازی تیم های سایپا و پیکان
نتیجه و خلاصه بازی تیم های سایپا و پیکان

انتهای پیام /