آلنکو بازیکنان تیم ملی والیبال را انتخاب کرده؟/ رفت و آمد دلال ها به اردو صحت دارد؟

انتخاب نفرات نهایی تیم ملی والیبال و خط خوردن برخی نفرات شائبه های خطرناکی را در ذهن اهالی این رشته ایجاد کرده است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، آلکنو برای اینکه نفرات مدنظرش را انتخاب کند، در مدت زمان حضورش در ایران روی نام چند بازیکن و مربی خط قرمز کشید. البته شاهد برخی تغییراتی اجباری هم در ترکیب بودیم که از جمله آن می توان که کنار گذاشته شدن محمدجواد معنوی نژاد به دلیل مصدومیت و بازگشت مرتضی شریفی به لیست نهایی اشاره کرد. در این بین نفراتی همچون پیمان اکبری (مربی)، جواد کریمی و پوریا یلی و … هم از ترکیب کنار رفتند تا برخی رسانه ها و کارشناسان به این امر انتقاد کنند.

هر کسی که سرمربی تیم ملی می شد، طبیعی بود که برخی بازیکنان را انتخاب می کرد و حضور آن ستاره ها از قبل هم در تیم ملی واضح بود، اما این روزها اتفاقاتی رخ داد که کمی اهالی والیبال را بدبین کرده است. پیش از این هم بارها در رسانه های مختلف گزارش ها و خبرهایی مبنی بر درگیر شدن ذهن بازیکنان به مسائل باشگاهی در اردوی تیم ملی مطرح شده بود، اما فدراسیون هیچ واکنش قاطعی از خود نشان نداد. حتی روی خروجی برخی سایت ها عنوان شد دلال ها و مدیر برنامه ها هم به راحتی به اردوی تیم ملی رفت و آمد می کنند.

حالا با کنار هم قرار دادن تکه های پازل سوالاتی در ذهن ایجاد می شود و باید دید چه کسی یا چه کسانی به آلکنو اطلاعات داده‌اند. در مدت اخیر لژیونر شدن ستاره های والیبال ایران و مبالغی که برخی ها در قبال این جابجایی‌ها دریافت می کنند، بستن تیم های باشگاهی با حضور بازیکنان و مربیان تیم ملی آن هم با قیمت‌های عجیب و غریب، ارتباط صمیمی برخی بازیکنان با مربیان، رابطه دوستانه تعدادی از اعضای کادر فنی باهم، مشترک بودن مدیر برنامه تعدادی از اعضای تیم ملی و در نهایت تاثیرپذیری سرمربی تیم ملی از برخی افراد خاص و … موجب شده تا احتمالاً آلکنو به صورت ناخواسته و تحت تاثیر شرایط روی نام برخی ها خط قرمز بکشد.

بیشتر بخوانید:
اسامی ملی پوشان والیبال به فدراسیون جهانی اعلام شد
قهرمانی موج سواران در پایان نیم فصل لیگ برتر والیبال ساحلی
برنامه تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملت‌ها/مصاف با سامورایی‌ها در گام اول

انتهای پیام/