استقلال به دنبال توافق جدید با دیاباته و میلیچ؛ قراردادشان یک ماه دیگر به پایان می‌‍رسد

طبق قراردادی که دیاباته با استقلال بسته است، قرارداد او تا 30 ژوئن 2021(9 تیرماه) اعتبار دارد و هنوز تکلیف ادامه همکاری او با استقلال بعد از آن تاریخ مشخص نیست.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،  بر اساس برنامه اعلام شده استقلال تا آن تاریخ، فقط 3 دیدار دیگر برگزار خواهد کرد و باید دید بعد از آن چه اتفاقی درباره همکاری دیاباته با استقلال رخ خواهد داد.

البته به خاطر کرونا تاریخ فصلها جابجا شده و استقلال می‌تواند از این ماجرا استفاده کند و تا پایان فصل فوتبالی با دیاباته و حتی میلیچ هم ادامه دهد. در واقع نکته قابل توجه درباره قرارداد دیاباته و حتی میلیچ، وجود عبارتی در این قرارداد است که بر اساس آن، هر دو تا آخر فصل فوتبالی 2021-2020 با استقلال قرارداد دارند و با توجه به آنکه رقابتهای لیگ برتر و جام حذفی، بعد از تاریخ 9 تیر ادامه پیدا خواهد کرد، به استناد این عبارت، دیاباته به احتمال زیاد به همکاری‌اش با استقلال ادامه خواهد داد. البته رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا هم شامل فصل فوتبالی می شوند اما چون فاصله پایان رقابتها تا مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، بیش از دو ماه است عملا در تفسیر، فصل آینده محسوب می شوند، هر دو بازیکن اگر تمایل به تمدید و ماندن نداشته باشند، می‌توانند از استقلال بروند.

البته نه دیاباته و نه میلیچ( که قرارداد او با استقلال هم تا 9 تیر اعتبار دارد) هیچ صحبتی درباره پایان قراردادشان با باشگاه نداشته‌اند.

مدیران استقلال، زمان پایان قرارداد این دو بازیکن را پایان مسابقات استقلال در رقابتهای داخلی این فصل می‌دانند منتهی آنها برای آنکه در ادامه همکاری احتمالی با این دو بازیکن به مشکلی برنخورند، قصد دارند با آنها برای همکاری بعد از 9 تیر تا پایان مسابقات استقلال در لیگ و جام حذفی، به توافق برسند تا فرهاد مجیدی دغدغه استفاده از این دو بازیکن بعد از 9 تیر را نداشته باشد. البته در این راه محدودیت های کرونایی هم به کمک استقلال خواهد آمد چون ادامه فصل طولانی تر از مدت زمان داخل قرارداد شده است. در هر حال باید منتظر ماند و دید میلیچ و دیاباته بعد از 9 تیر در استقلال می‌مانند یا اینکه با این باشگاه به توافق نمی‌رسند و این تیم را ترک می‌کنند.

بیشتر بخوانید:
پادوانی: در استقلال مصدوم شدم ولی به راحتی مرا رها کردند/ از دست رفتن…
واکنش تند مدیر آکادمی استقلال: آقای نوری، من پنج سال محروم شدم یا شما؟
نوری: آقای فریاد شیران برکنار شده، اما مدیر عامل استقلال پافشاری می کند

انتهای پیام /