علی شجاعی: بزرگتریم آرزویم قهرمانی با پرسپولیس در آسیاست

ما تیمی هستیم که فقط روی نتایج و عملکرد خودمان تمرکز می‌کنیم. اگر خودمان خوب نتیجه بگیریم طبیعتاً مسائل دیگر برای‌مان اهمیتی نخواهند داشت.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، علی شجاعی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما تیمی هستیم که فقط روی نتایج و عملکرد خودمان تمرکز می‌کنیم. اگر خودمان خوب نتیجه بگیریم طبیعتاً مسائل دیگر برای‌مان اهمیتی نخواهند داشت. الان در موقعیتی هستیم که تمام بازی‌های باقیمانده تا پایان لیگ برتر، برای ما حکم فینال را دارند. فرقی هم ندارد برابر کدام تیم قرار می‌گیریم، چون همه بازی‌ها سخت هستند و هر تیمی هم هدف خودش را دنبال می‌کند. پرسپولیس شخصیت بسیار بالایی برای قهرمانی دارد و قهرمان شدن در چهار فصل گذشته، اعتمادبه‌نفس تیم را بالا برده است.

وی افزود: ما به چیزی جز قهرمانی در لیگ فکر نمی‌کنیم و در جام حذفی هم باید قهرمان شویم. آن نجات دروازه روزی من بود که حتی می‌توانست از گل زدن هم ارزش بیشتری داشته باشد. بعد از بازی هم خیلی از هم‌تیمی‌هایم و همچنین کادر فنی به من لطف داشتند. شرایط لیگ قهرمانان با لیگ برتر متفاوت است. پرسپولیس بدون شک به چیزی جز قهرمانی فکر نمی‌کند و فرقی هم ندارد برابر کدام تیم بازی کنیم. آرزوی من قهرمانی با پرسپولیس در آسیاست و امیدوارم این اتفاق مهم را تجربه کنم.

بیشتر بخوانید:
حیدری: علی شجاعی پس از تعویض، راه گلزنی استقلال را بست
جراحی کتف علی شجاعی منتفی شد
توضیحات پزشک پرسپولیس درباره مصدومیت علی شجاعی

انتهای پیام /