فریدونی:‌ سایپا چطور وجدانش قبول می‌کند سه امتیاز را از پیکان بگیرد

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: در پرونده بازیکن استقلال حق با ذوب آهن است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، مجتبی فریدونی، مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در خصوص رأی کمیته انضباطی و اعلام سه بر صفر شدن نتیجه مسابقه سایپا و پیکان به سود شاگردان کمالوند، اظهار داشت: هیچ چیزی قابل توجیه نیست. نه مبنای قانونی دارد و نه منصفانه است. سایپا چطور وجدانش قبول می‌کند این سه امتیاز را برای بازیکنی که فقط چند ثانیه داخل زمین شده بگیرد؟ آن هم بازیکنی به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شده و مثل بازی ما مقابل ماشین سازی که 12 نفره شدند، یار اضافه نبود. متأسفانه معلوم نیست چه اتفاقاتی می‌افتد و شاید روابطی حاکم است که ما از آن سر در نمی‌آوریم.

وی ادامه داد: اگر به همین منوال باشد در درجه اول سعی می‌کنیم از طریق فدراسیون این مشکل حل شود. در غیر این صورت از طریق فیفا و دادگاه CAS آن را پیگیری می‌کنیم. رضا حدادیان مالک باشگاه نساجی هم همین را گفت و با هم هماهنگ هستیم. قرار است مشترکا وکیل بگیریم و این کار را انجام بدهیم. احتمالا نفت آبادان و ماشین‌سازی هم که امید به بقا در لیگ برتر دارند در کنار ما باشند. بیانیه مشترکی دادیم و به جز نفت مسجدسلیمان مابقی باشگاه‌ها با هم هستند.

فریدونی در مورد حاشیه بعد از این بازی و حضور حسین کنعانی‌زادگان مدافع پرسپولیس در رختکن ذوب‌آهن که گفته می‌شود منجر به درگیری شده، اظهار داشت: من در دفترم بودم و دیدم که او به سمت رختکن ما رفت. درگیری نبوده و فقط چندثانیه این اتفاق طول کشید که او را به داخل رختکن راه ندادند و برگرداندند.

وی در خصوص سرانجام پرونده شکایت از مهدی مهدی پور بازیکن تیم استقلال گفت:‌ ما سال گذشته شکایت کردیم و دادگاه رسیدگی در ماه دوازدهم برگزار شد اما هنوز خبری نیست. در این پرونده صددرصد محق هستیم اما نمی‌دانیم چه زمانی می‌خواهند رأی بدهند. کاری هم از دست‌مان برنمی‌آید. من دو سه هفته پیش با جمشید نورشرق (رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال) صحبت کردم و گفت رأی به زودی اعلام می‌شود اما هنوز این اتفاق نیفتاده است!

بیشتر بخوانید:
بیانیه باشگاه پیکان در اعتراض به حکم کمیته انضباطی
جریمه ذوب آهن و مجیدی توسط کمیته انضباطی
کمیته انضباطی در انتظار لایحه دفاعی سایپا و پیکان

انتهای پیام/