بذل و بخشش عجیب و غیرکارشناسی در روزهای پایانی دولت

اینکه رئیس سازمان برنامه و بودجه در پایان دولت از کمک ۲۰۰ میلیاردی برای تجهیز آزادی و از کمک ۳۰ میلیاردی به کشتی می‌گوید، سوالاتی را در اذهان ایجاد می‌کند مبنی براینکه در این ۵ سال که تیم‌ها برای المپیک آماده می‌شدند، کجا بودید؟

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، کمتر از دو ماه دیگر بازی‌های المپیک توکیو برگزار خواهد شد. این در حالیست که در فاصله کوتاهی که به پایان دولت باقی مانده، وعده و وعیدهای مسئولان برای کمک مالی به ورزش و ورزشکاران از سر گرفته شده؛ از پاداش میلیاردی به مدال‌آوران المپیک گرفته تا واریز بودجه به فدراسیون‌های ورزشی.

بی توجهی مسئولان دولتی در کنار ناتوانی وزارت ورزش باعث شد تا عملا، ورزش در دولت روحانی به موضوعی دست دوم و چندم تبدیل شود. اکنون هم با همین رویکرد، در روزهای آخر دولت یاد ورزش کرده اند و آمده اند تا عکس یادگاری بگیرند و بروند برای همیشه تاریخ.

اینکه رئیس سازمان برنامه و بودجه در پایان دولت از کمک ۲۰۰ میلیاردی برای تجهیز آزادی و از کمک ۳۰ میلیاردی به کشتی می‌گوید، سوالاتی را در اذهان ایجاد می‌کند مبنی براینکه در این ۵ سال که تیم‌ها برای المپیک آماده می‌شدند، کجا بودید؟ آیا حالا که یک ماه به پایان دولت مانده، این بازدیدها و قول‌ها نمایش نیست؟ آیا قرار نیست مسئولان سیاسی کشور به مدیریت ویرانگر خود پایان دهند و ورزش روزهای خوبی مدیریتی ببیند؟

مدیریت سلطانی‌فر در وزارت ورزش بارها مورد نقد قرار گرفته، به طوری که اگر موضوع از رسمیت افتادن کابینه نبود، سلطانی‌فر خیلی زودتر از پایان دولت صندلی وزارت را ترک می‌کرد اما همین موضوع باعث شد تا همچنان بر مسند قدرت تکیه زند. حالا که فرصت کمی به پایان دولت باقی مانده وی در تلاش است با وعده‌های حمایت مالی وجهه خوبی از خود برجای بگذارد اما باید دید این وعده‌ها تا چه اندازه اجرایی و عملیاتی خواهد شد و البته، ورزش این سالهای رکود و رخوت و مسببان آن را فراموش نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید:
محمدباقرنوبخت با کادر فنی تیم ملی فوتبال دیدار کرد
دستور نوبخت برای کمک به تیم‌ملی در آستانه بازی‌های حساس مقدماتی جام‌جهانی
نوبخت فوتبالی ها را به کرونا مبتلا کرده است؟ + عکس

انتهای پیام /