روش استخدام مربی خارجی استقلال مشخص شد

در همین باره موضوع دیگری مطرح شد و آن شیوه عقد قرارداد برای پرداخت دستمزد به مربی مذکور بود چون به هر حال استقلالی ها باید از طریقی حق و حقوق مربی که به خدمت می گیرند را بپردازند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال در روزهای گذشته با اشاره به موضوع حضور مربی خارجی در استقلال اعلام کرد در حال مذاکرات نهایی با مربی موردنظرشان هستند اما پس از کسب توافق نهایی هرگز برای کسب کارت مربیگری از سازمان لیگ اقدام نخواهم کرد و مربی مورد نظر روی نیمکت هم نخواهد نشست و این موضوع را دلیلی برای قانونمند بودن به خدمت گرفتن مربی جدید عنوان کرد. به این شکل که دستیار جدید سرمربی استقلال تنها در جلسات تمرینی حضور پیدا کرده و همراه با کادر فنی تمرینات گروهی تیم مطابق با تاکتیک اتخاذی برای بازی های پیش رو را زیر نظر بگیرد.

در همین باره موضوع دیگری مطرح شد و آن شیوه عقد قرارداد برای پرداخت دستمزد به مربی مذکور بود چون به هر حال استقلالی ها باید از طریقی حق و حقوق مربی که به خدمت می گیرند را بپردازند.در این ارتباط و از نزدیکان به باشگاه استقلال و منابع مطلع در وزارت ورزش شنیده شده که قرار است مربی مورد نظر توسط اسپانسر باشگاه به ایران آمده و قرارداد کاری برای دریافت حقوقش را هم مستقیماً و به جای باشگاه استقلال با شرکت اسپانسر باشگاه منعقد کند. شنیده ها حاکی از آن است که رقم قرارداد این مربی از زمانی که به کشورمان وارد شود تا پایان آن ۳۰ هزار یورو است و قرار شده این مبلغ را در سه قسط ۱۰ هزار یورویی از اسپانسر باشگاه دریافت کند.

بیشتر بخوانید:
برای پرداخت بخشی از قرارداد بازیکنان / تلاش احمد مددی برای قرض پول از…
واکنش مددی به شایعه تخلف باشگاه استقلال در ثبت غیرقانونی قرارداد بازیکنان
امیرآبادی: پرسپولیس قرارداد بازیکنانش را تمدید کرده، مددی پول دیاباته را نداده است

انتهای پیام /