پرونده بازی سایپا و پیکان پای لیورپول و رم را به کمیته انضباطی باز کرد

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دو شب قبل تیم فوتبال پیکان را به دلیل استفاده از شش تعویض در دیدار با سایپا سه بر صفر بازنده اعلام کرد که این رای مورد اعتراض گسترده این باشگاه و حتی کناره گیری مهدی تارتار از سرمربیگری پیکان شده است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دو شب قبل تیم فوتبال پیکان را به دلیل استفاده از شش تعویض در دیدار با سایپا سه بر صفر بازنده اعلام کرد که این رای مورد اعتراض گسترده این باشگاه و حتی کناره گیری مهدی تارتار از سرمربیگری پیکان شده است.

باشگاه پیکان به تازگی به سندی دست یافته که در یکی از بازی‌های تیم لیورپول، بازیکنی فاقد صلاحیت به زمین رفته اما صرفا همان بازیکن ۲۰۰ هزار پوند جریمه شده است.

حتی پیکان مدعی است رای دیدار رم و اسپتزیا که کمیته انضباطی برای صدور رای این تیم مقابل سایپا به آن استناد کرده براساس قوانین داخلی فوتبال ایتالیا صادر شده است نه فیفا.

باشگاه تهرانی مدعی است کمیته حقوقی فدراسیون فوتبال ایتالیا رای سه بر صفر به سود رم را براساس قوانین داخلی این کشور صادر کرده که پس از اعتراض رم به این موضوع، فیفا این اعتراض را نپذیرفت.

بیشتر بخوانید:
تارتار:‌ رأی کمیته انضباطی علیه پیکان، ناعادلانه‌ترین و ظالمانه‌ترین رأی تاریخ فوتبال ایران است
غیبت مهدی تارتار در تمرین پیکان پس از کناره‌گیری
رای سرنوشت ساز کمیته استیناف/ احتمال کناره‌گیری پیکان از لیگ برتر فوتبال

انتهای پیام /