سعید عزت‌اللهی: تنها هدفم این است که تیم ملی به مرحله بعدی برود و بعد هم به جام جهانی صعود کند

تنها هدفم این است که تیم ملی به مرحله بعدی برود و بعد هم به جام جهانی صعود کند. اصلا تفاوتی ندارد که چه کسی بازی می‌کند و فقط موفقیت تیم ملی مهم است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، سعید عزت اللهی بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: تنها هدفم این است که تیم ملی به مرحله بعدی برود و بعد هم به جام جهانی صعود کند. اصلا تفاوتی ندارد که چه کسی بازی می‌کند و فقط موفقیت تیم ملی مهم است. خداراشکر همه بچه‌ها چه لژیونر و چه از تیم های داخلی آمدیم و تمرینات را آغاز کردیم. خوشبختانه مسئولان هم کار واکسن را انجام دادند و یک دوز واکسن را بازیکنان لژیونر را زدیم. درباره حضور آقا کریم باید بگویم که قطعا حس فوق العاده ای برای من است و من قبلاً هم گفته بودم که آقا کریم الگوی من است. ایشان از لحاظ شخصیتی و فنی جزو بهترین بازیکنان تاریخ کشورمان است.

وی افزود: تیمی که می‌خواهد به جام جهانی صعود کند، باید تمام بازی‌ها را ببرد. ما نباید فکر و خیال کنیم و باید بازی به بازی پیش برویم و پس از پیروزی در بازی نخست به استقلال بازی بعد برویم. برای من افتخار است شماره‌ای را می‌پوشم که روزی بر تن آقا کریم بود و امیدوارم که بتوانم نمایش‌های خوبی را ارائه کنم. آقای باقری از نظر اخلاقی جزو بهترین‌ها هستند و حضورشان در تیم ملی هم بسیار اتفاق خوبی است.

بیشتر بخوانید:
27 میلیارد تومان سپاهان در جیب سعید عزت اللهی برای قرارداد
عزت اللهی :هیچکس برای رضای خدا کاری انجام نمی‌دهد، البته به غیر از کارهای…
عزت اللهی: تیم ملی کار سختی در انتخابی جام جهانی دارد

انتهای پیام /