توفیقی: دستگاه های نظارتی جلوی حراج استقلال را بگیرند

قائم مقام سابق مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: سال ۹۳ هم که میخواستند با رقم پایین استقلال را واگذار کنند ما از دستگاه‌های نظارتی خواستیم که به این مسئله ورود کنند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، پندار توفیقی، قائم مقام سابق مدیرعامل باشگاه استقلال اظهار داشت:وقتی در سال ۹۳ میخواستند استقلال را حراج کنند ما مقابل آنها ایستادیم و از دستگاههای نظارتی خواستیم به این مسئله وارد شوند. در برآوردها باید برند، املاک و نیروی انسانی را در نظر بگیرند که با این شرایط استقلال حداقل ده هزار میلیارد ارزش دارد. سال ۹۳ هم که میخواستند با رقم پایین استقلال را واگذار کنند ما از دستگاه‌های نظارتی خواستیم که به این مسئله ورود کنند آن موقع آقای پورحیدری هم عضو هیات‌مدیره باشگاه بودند که در برابر این مسئله ایستادگی کردند الان هم نیاز است که دستگاه‌های نظارتی به این مسئله ورود پیدا کرده و مانع حراج استقلال شوند.

وس ادامه داد: این که دولت می‌خواهد در پایان کارش با سرعت استقلال را وارد بازار سرمایه که در حال حاضر اقبال خوبی ندارد یک اشتباه بزرگ است و پرونده‌های بسیاری از این باشگاه هنوز به نتیجه نرسیده و احتمالا بدهی‌های جدیدی برای باشگاه به همراه خواهد داشت. متاسفانه رفتار کاملا غیرمسئولانه جهت واگذاری استقلال انجام می‌شود. این اتفاق مثل یک گلوله برفی است که تبدیل به بهمن می‌شود و بر سر استقلال فرود می‌آید.

بیشتر بخوانید:
کسی زیر بار حق امضای استقلال نمی رود/ دردسر عضو بازداشتی ادامه دارد
درخواست غرامت سنگین وکیل میلیچ از باشگاه استقلال
سعید عزت الهی : با وایله قرارداد دارم و نمیتوانم به استقلال بروم
فرصت‌طلایی‌استقلال برای‌ آبی‌پوش کردن ابراهیمی
جباری: نمی گذاریم استقلال را به مزایده بگذارند

انتهای پیام/