لیگ ملت های والیبال ۲۰۲۱|ایران -هلند/کار نه چندان دشوار سرو قامتان برابر مردان سرزمین لاله ها

تیم های ملی والیبال ایران و هلند امروز در ادامه رقابت های لیگ ملت های والیبال به مصاف یکدیگر می روند.


به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،رقابت های لیگ ملت های والیبال در روز سوم خود شاهد مصاف تیم های ملی والیبال ایران و هلند خواهد بود ، دیداری که برای شاگردان آلکنو اهمیت بسیار زیادی دارد چرا که سرو قامتان آن ایرانی در ۲ مسابقه گذشته شان برابر تیم‌های ملی والیبال ژاپن و روسیه شکست خوردند ، نخستین دیدار تیم ملی کشورمان با نتیجه ۳ بر صفر به سود ژاپن به پایان رسید و در دومین دیدار هم که این روز برگزار شد ملی پوشان ایرانی با نتیجه سه بر یک بازنده بازی بودند. البته خستگی ملی‌پوشان ایرانی و همچنین به قرنطینه رفتن چند بازیکن از جمله سعید معروف در ترکیب تیم ملی تاثیر زیادی داشت به طوری که آلکنو آن طور که باید و شاید نتوانست از بازیکنان ایرانی بهره ببرد.

تازه وارد ها جولان می دهند


با این حال فرصت کافی برای دیگر ملی پوشان از جمله بازیکنان جدید و جوانی که به ترکیب تیم اضافه شده‌اند پدید آمد تا آنها بتوانند در مقابل برترین بازیکنان جهان به میدان بروند و توانایی‌هایشان را به نمایش بگذارند از جمله این بازیکنان می‌توان به کاظمی و صالحی اشاره کرد ، ۲ ملی پوشی که توانستند مقابل روسیه نقش به سزایی داشته باشند و در همان یک ستی که با پیروزی ایران همراه شد تاثیر زیادی روی جریان بازی بگذارند.

والیبال روی دنده پیروزی می افتد

۲ شکست پیاپی آن هم در شروع لیگ ملت های والیبال قطعاً مورد پسند هواداران نخواهد بود به همین دلیل تیم ملی والیبال کشورمان اگر می‌خواهد تا بار دیگر لبخند و شادی را به لب مردمان و هواداران والیبال بیاورد باید در بازی امروز برابر تیم ملی هلند که از تیم های مطرح جهان و اروپا محسوب نمی شود پیروز شود.
تیم ملی والیبال هلند در ۲ دیدار گذشته همانند ایران برابر تیم‌های ملی والیبال روسیه و ژاپن به میدان رفته است و اتفاقاً در هر دو دیدار هم بازنده بوده است آنها در نخستین مصاف شان برابر روزها با نتیجه ۳ بر یک شکست خوردند و امروز هم برابر ژاپن در بازی نزدیک و البته جذاب و دیدنی با نتیجه سه بر دو شکست خوردند البته با توجه به اینکه آنها دوست بیشتر از ملی پوشان ایرانی برنده بوده جایگاه به مراتب بهتری نسبت به ملی پوشان کشورمان در جدول رده بندی دارند.

هلند لقمه گلوگیر نیست

تیم ملی والیبال هلند نسبت به سایر تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها بازیکنان سرشناسی همراه ندارد آنها در چند سال گذشته مخصوصاً در فرمت جدید رقابتهای لیگ ملت های والیبال جدول این بار است که توانسته اند جواز حضور در این رقابت‌ها را کسب کند با این حال انگیزه بالای آنها برابر تیم خوب ایران می تواند شرایط متفاوتی را برای ملی پوشان کشورمان در دیدار امروز فراهم کند.

دیدار تیم‌های ملی والیبال ایران و هلند امروز از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران برگزار می شود گفتنی است بازیکنانی که پیش‌تر عنوان شده بود به دلیل سرماخوردگی نتوانسته اند در دیدارهای گذشته تیم ملی را همراهی کنند می توانند در بازی امروز به میدان بروند.


انتهای پیام /