معاون حقوقی تراکتور: دژاگه قرارداد خود را با تراکتور فسخ نکرده و تا پایان فصل قرارداد دارد

دژاگه قرارداد خود را با تراکتور فسخ نکرده و وقتی با شجاعی به استانبول رفتند توافقاتی داشتند و تا پایان فصل قراردادشان با باشگاه برقرار است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، اسماعیل گودرزی، معاون حقوقی باشگاه تراکتور به گفت: دژاگه قرارداد خود را با تراکتور فسخ نکرده و وقتی با شجاعی به استانبول رفتند توافقاتی داشتند و تا پایان فصل قراردادشان با باشگاه برقرار است. آنها تا پایان قراردادشان بازیکن تراکتور هستند. اکنون در مرخصی هستند و در تمرینات شرکت نمی‌کنند اما بازیکن تراکتور بوده و قراردادشان را هم فسخ نکرده‌اند.

وی افزود: کمیته وضعیت قبل از امضای قرارداد منصوریان با آلومینیوم اراک، تراکتور را به پرداخت کل مبلغ باقی ‌مانده از قرارداد وی محکوم کرد. هرچند در زمان اعلام اعتراض باشگاه به استیناف من در معاونت حقوقی باشگاه حضور نداشتم اما در جریان پرونده بودم.

گودرزی گفت: طبق قانون از زمانی که بین یک مربی با باشگاهی جدید قرارداد بسته می‌شود، باشگاه قبلی باید به پرداخت مطالباتش تا زمان انعقاد قرارداد مربی با باشگاه جدید محکوم شود اما کمیته استیناف بازهم تراکتور را به پرداخت کل مبلغ محکوم کرد که اولویت ما پیگیری همین پرونده است.

بیشتر بخوانید:
جدایی اشکان از تراکتور قطعی شد؟
تراکتور به دنبال توافق با سعید واسعی برای فسخ قرارداد
نتیجه و خلاصه بازی تیم های تراکتور و ماشین سازی تبریز

انتهای پیام /