مرزبان : بازیکنان ما همچون همه مردم ایران، وطن‌پرست هستند

بازیکنانی داریم که در سطح خوبی از فوتبال دنیا بازی می‌کنند و بازیکنانی هم از دل لیگ پویا و خوب کشورمان در این تیم حضور دارند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، مرزبان مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: لیگ ما خیلی بهتر از لیگ بحرین و عراق است. بازیکنان ما تجربه میادین بزرگی دارند و این می‌تواند کمک کند در این بازی‌ها موفق باشیم. ما به بازی تدارکاتی احتیاج داشتیم ولی از یاد نبریم که بازی دوستانه نقش تعیین‌کننده ندارد. شانس بزرگ ما این است که بازی اول را می‌توانیم به‌عنوان بازی‌های آماده‌سازی قبل از بازی با بحرین و عراق درنظر بگیریم.

وی افزود: باید با همان افرادی که می‌خواهیم مقابل عراق و بحرین بازی کنیم در بازی با هنگ‌کنگ به میدان برویم. بازیکنان ما همچون همه مردم ایران، وطن‌پرست هستند. این را بارها نشان دادیم و ثابت کردیم. ازاین‌رو این حس بزرگ به ما کمک می‌کند. فکر می‌کنم ما در همه بازی‌های پیش‌رو پیروز شویم. کریم باقری فوتبال ایران و بازیکنان را به‌خوبی می‌شناسد. نه‌تنها کریم بلکه هاشمیان هم نقش پررنگی در تیم ملی دارد. این نفرات می‌توانند با شخصیت بزرگی که دارند از نظر احساسی به بازیکنان انگیزه بدهند.

بیشتر بخوانید:
مرزبان: درگیری بین دو شهر تهران و اصفهان، خیانت به مردم ایران است
مرزبان: سپاهان در لیگ برتر و جام حذفی جزء مدعیان اصلی قهرمانی است
علیرضا مرزبان: بازی با پرسپولیس نقش صددرصدی در تعیین قهرمان نخواهد داشت

انتهای پیام /