لیگ ملت های والیبال 2021 / ایران 3 بلغارستان صفر/برد دلچسب شاگردان آلکنو برابر بلغار ها با طعم صعود

تیم ملی والیبال ایران درششمین دیدار خودبا تیم بلغارستان در رقابت های لیگ ملت های والیبال امشب در ساعت 22:00 به مصاف هم رفتند .

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، تیم ملی والیبال کشورمان در ادامه رقابت های لیگ ملتهای والیبال در ششمین بازی به مصاف تیم‌ملی بلغارستان رفت .

تیم‌ملی والیبال کشورمان در دیدار قبلی موفق شد در یک بازی برتر موفق شد بر ایتالیا غلبه کند.

بازی آغاز شد

ست اول بازی با حساب ۲۵ بر ۲۰به سود ایران

شرح ست اول:
شروع بلغار ها در این‌دیدار فوق العاده بود و آن ها توانستند در ابتدای کار چند امتیاز ارزشمند کسب کنند این در حالی بود که نخستین امتیاز تیم ملی کشورمان در حالی به دست آمد که بلغارستان ۳ امتیاز پیش بود.
در ادامه کار تیم ملی کشورمان توانست اختلاف را کمتر کند اما این تیم ملی بلغارستان بود که زودتر به امتیاز هشتم رسید تا ۲ تیم به وقت استراحت فنی نخست بروند.
پس از این زمان نمایش بازیکنان تیم‌ملی کشورمان باتر دز قبل شد و با امتیاز هایی که کسب شد حساب کار برابر شد.
آلکنو در این دیدار همانند بازی های قبل از ترکیب بازیکنان جوان و با تجربه استفاده کرد.
سرو قامتان ایرانی در ادامه توانستند بهتر هم باشند و با دفاع فوق العاده عابدینی
فاصله را با حریف به ۲ امتیاز هم‌برسانند.
تیم ملی کشورمان که در دقایق ابتدایی این دیدار از حریف ۴ امتیاز عقب بود در میانه های بازی فاصله ای ۳ امتیازی را با بلغار ها ایجاد کرد.
دریافت و دفاع های خوب از بازیکنان تیم ملی کشورمان حسابی کار را برای تیم‌ملی بلغارستان سخت کرده بود.
سرویس خوب بردیا سعادت حساب کار را ۱۶ – ۱۲ به سود تیم ملی کشورمان کرد تا ۲ تیم به وقت استراحت قانونی دومشان در این بازی بروند.
پس از این زمان بلغارستان یک امتیاز گرف، اما با درخشش صالحی و سعادت فاصله ایران با حریف بیشتر هم شد.
در حالی که نتیجه بازی ۲۱ – ۱۷ یه سود تیم‌گلی کشورمان بود صحنه ای مشکوک‌رخ داد و علی رغم اعتراض آلکنو امتیاز آن به بلغارستان رسید.
در حالی که نتیجه بازی ۲۲ – ۱۸ به سود ایران بود سرمربی بلغار ها درخواست بازبینی داشت.
تیم ملی کشورمان در ادامه بازهم با دفاع خوبی که داشت امتیاز های ارزشمند بیشتری کسب کرد و درنهایت با نتیجه ۲۵- ۲۰ به سود تیم‌ملی کشورمان به پایان رسید تا تیم‌ملی کشورمان برنده ست نخست مسابقه باشد.

ست دوم با حساب ۳۳ بر ۳۱به سود ایران

شرح ست دوم :
بازی در ست دوم با کسب امتیاز برای تیم ملی والیبال بلغارستان آغاز شد.
ملی پوشان کشورمان در ادامه کار را به تساوی کشیدند اما پس از آن چند اشتباه در دریافت توپ و همچنین دفاع باعث شد تا فاصله دو تیم به سه امتیاز برسد.
زمانی که نتیجه بازی ۴ بر یک به سود تیم ملی بلغارستان بود آلکنو سرمربی ایران درخواست وقت استراحت داشت تا نکات فنی را به شاگردانش گوشزد کند اتفاقاً پس از این زمان تیم ملی کشورمان موفق شد روند بهتری را به نمایش بگذارد.
پس از انجام یک رالی زیبا در جریان مسابقه تیم ملی بلغارستان به یک امتیاز رسید که البته صحنه مشکوک آن باعث شده تا آلکنو درخواست بازبینی صحنه را داشته باشد. و در نهایت امتیاز آن به تیم ملی ایران رسید اما پس از آن تیم ملی بلغارستان دوباره فاصله را زیاد کرد.
دریافت خوب و کار سرعتی از بازیکنان تیم ملی بلغارستان امتیاز هفتم را برای آنها در پی داشت و باعث شد تا فاصله دو تیم به سه امتیاز برسد.
تیم ملی والیبال بلغارستان در ادامه کار زودتر به امتیاز هشتم رسید تا دو تیم به وقت استراحت فنی نخست این ست بروند.
پس از این وقت استراحت تیم ملی کشورمان با ارائه یک بازی سرعتی و همچنین دفاع محکم توانست اختلاف را به حداقل برساند.
عملکرد بی نظیر بازیکنان تیم ملی ایران در ادامه ورق این ست را برگرداند و باعث شد تا در میانه‌های بازی تیم ملی کشورمان از حریفش پیش هم بگیرد اتفاقی که در نهایت بلورها را وادار کرد تا درخواست وقت استراحت داشته باشند.
دفاع آلی روی تور دیگر از بردیا سعادت در ادامه اختلاف را بیشتر هم کرد.
با این حال چند اشتباه فردی از بازیکنان ایران دوباره باعث شد تا بلغار ها پیش بیفتند و در نتیجه زودتر هم به امتیاز شانزدهم برسند اتفاقی که باعث شد دو تیم به وقت استراحت قانونی دوم در این ست بروند.
حضور باتجربه ها در زمین مسابقه تا حدودی توانست وضعیت تیم ملی کشورمان را بهبود ببخشد و فاصله دو تیم را کمتر کند.
یک ضربه عالی از میثم صالحی با او تا در ادامه فاصله دو تیم به حداقل برسد و تیم ملی ایران همچنان برای برد در این ست امیدوار باشد.
بازی باز هم به سود بر غارها جریان پیدا کرد و در حالی که دوباره فاصله دو تیم به بیش از سه امتیاز رسید و اکنون در واپسین دقایق این ست درخواست وقت استراحت داشت.
پس از این زمان ضربه خوب بردیا سعادت فاصله را به دو امتیاز رساند.
ادامه درخشش صالحی و سعادت در ادامه کار باعث شد و در واپسین لحظات این سل اختلاف بسیار کم شود و سرمربی بلغارستان درخواست وقت استراحت داشته باشد.
تساوی بازی در امتیاز ۲۴  باعث شد تا تکلیف برنده کار را به ادامه جریان بازی بکشاند.
جدال پایا های جذاب دو تیم در لحظات پایانی این سه تا باعث شد تا روند بازی بسیار پیچیده شود تیم ملی ایران در صحنه تا پیروز میدان هم شد اما روی تشخیص داور بر اساس ویدیو چک امتیاز به بلغارستان داده شد تا کار ادامه پیدا کند پس از آن هم تقابل دو تیم بسیار نزدیک و حساس بود.
در ادامه کار در حالی که بازی به سود بلغارستان به پایان رسیده بود باز هم روی صحنه های که ویدیو چک تشخیص داد امتیاز به ایران رسید تا حساب کار همچنان در امتیاز ۲۸ برابر باشد.
دریافت و پاس‌های بی‌نظیر سعید معروف در جریان این بازی حسابی به کار تیم ملی ایران آمد و باعث شد تا بارها جلوی شکست ایران گرفته شود.
تیم ملی والیبال کشورمان در نهایت موفق شد با نتیجه ۳۳ بر ۳۱ برنده ست دوم این مسابقه باشد تا حساب کار در مجموع دو بر صفر به سود تیم ملی والیبال ایران شود.

ست سوم با حساب 25 بر 22 به سود ایران

شرح ست سوم:
تیم ملی والیبال بلغارستان در آغاز این ست موفق به کسب اولین امتیاز شد اما پس از آن درخشش بردیا سعادت کار را به تساوی کشید.
پس از آن بازی دو تیم بسیار نزدیک و حساس دنبال شد و حساب کار با نتیجه تساوی دنبال می‌شد.
پس از آن تیم ملی والیبال کشورمان زودتر به امتیاز هشتم رسید و دو تیم به وقت استراحت فنی نخست این ست بروند.
عملکرد بی نظیر بردیا سعادت در ادامه بازی اختلاف دو تیم رو بیشتر همکف با این حال بلغار ها تلاش داشتند تا با ارائه بازی سرعتی مانع بیشتر شدن اختلاف دو تیم شوند.
الکترو تصمیم گرفت تا باز هم در میانه‌های اینست از ترکیب بازیکنان جوان بهره ببرد و با تجربه‌ها را روی نیمکت داشته باشد.
حساب کار دو تیم در ادامه به نتیجه تساوی کشیده شد با این حال برتری کلی از آن تیم ملی والیبال ایران بود.
تیم ملی والیبال ایران در ادامه زودتر به امتیاز شانزدهم رسید و دو تیم به وقت استراحت قانونی دوم در این ست به روند پس از آن تیم ملی والیبال بلغارستان توانست بهتر بازی کند و اختلاف را به حداقل برساند.
اشتباه بازیکنان تیم ملی ایران در روند بازی باعث شد تا بلغارستان دوباره به جریان برگردد و حساب کار در امتیاز نوزدهم برابر شود.
پس از آن تیم ملی والیبال کشورمان توانست نمایش قابل قبول و خوبی را داشته باشد و در نهایت با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ در این ست هم به برتری برسد تا در مجموع با نتیجه ۳ بر صفر تیم ملی والیبال بلغارستان را شکست داده باشد شاگردان آلکنو با این پیروزی تعداد واحدهای شان در رقابت های لیگ ملت های والیبال ۲۰۲۰ و یک را به ۴ برد از ۶ بازی رساندند.
آنها باید در هفته سوم این رقابت‌ها از روز نوزدهم خرداد به مصاف تیم ملی آمریکا به روند این دیدار ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران به میزبانی شهر ریمینی ایتالیا برگزار خواهد شد.
انتهای پیام /

بیشتر بخوانید :
سرمربی والیبال ایتالیا: تا آخرین لحظه جنگیدیم
لیگ ملت های والیبال 2021 / ایران 3 – 1 ایتالیا
نتیجه و خلاصه بازی تیم های ملی والیبال روسیه – آمریکا

انتهای پیام/